AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Hvordan får man trumf bonus? Må jeg koble mit bankkort til eller må jeg ha ett annet visakort? Har sr bank Anonymkode: d8071...0e0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har koblet til et vanlig bankkort. Men du får mer trumf hvis du skaffer deg trumf sitt kredittkort. Jeg har ikke gjort det siden vi vanligvis handler på Rema. Anonymkode: 834a3...d7e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 kobla til bankkort (ikke kreditt) Anonymkode: 37f16...2b7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Koble til eget, vanlig bankkort (1%), skaffe Trumf Visa kredittkort (2%) - eller gjøre som meg: Scanne fysisk medlemskort i kassen (1%) og betale med Ikano Visa kredittkort som gir 2% i alle matvarebutikker. Anonymkode: 1e53f...4a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har koblet visakortet mitt til, og tenkte jeg ville legge mastercardet mitt til og få bonus på netthandel; noe som ikke går. Hvis jeg bestiller trumf visa, slipper jeg å scanne fysisk? noe jeg aldri kommer til å huske🥴og er kredittkortet oversiktlig? får man faktura på vipps, nettbank eller hvordan fungerer det praktisk?? Anonymkode: f081a...402
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Nye Trumf kredittkortet er ganske bra. Det er også MYE å hente på netthandel om du bruker ViaTrumf.no. Det kommer også litt an på hva du skal bruke Trumf-bonusen på. Skal du ta det ut i EuroBonus eller hotellopphold hadde jeg heller skaffet et SAS/Choice kredittkort. Anonymkode: 8235e...cdb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har koblet visakortet mitt til, og tenkte jeg ville legge mastercardet mitt til og få bonus på netthandel; noe som ikke går. Hvis jeg bestiller trumf visa, slipper jeg å scanne fysisk? noe jeg aldri kommer til å huske🥴og er kredittkortet oversiktlig? får man faktura på vipps, nettbank eller hvordan fungerer det praktisk?? Anonymkode: f081a...402 Det går ikke an å legge til Mastercard, dessverre. Med Trumf Visa-kort slipper du å scanne fysisk, da får du 2% i Kiwi/Meny og 0,5% på alle andre butikker bortsett fra konkurrerende matbutikker. Jeg har ikke brukt mitt ennå, men appen virker veldig oversiktlig og jeg regner med at du får e-faktura automatisk. Anonymkode: 1e53f...4a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Kom på, jeg tror faktisk du må scanne medlemskortet i tillegg til å bruke Visakortet på Apotek1 og Mester Grønn? Noen andre som husker dette? Anonymkode: 1e53f...4a9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 Hvordan kobler jeg det til vanlig bankkort? Anonymkode: d8071...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå