Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det de sa på tv2 i kveld og...

Skrevet
:grine: jeg og Judging Amy-venninnen min skal spise god mat og drikke vin neste tirsdag :ler: Og da må det vel skje noe mellom Amy og Bruce?! De har tøyd den strikken ganske langt :)
Skrevet

Serien er kansellert. Derfor planlegges det en to timers episode for å "nøste opp alle de løse trådene".

Skrevet
:( Dumt. Synes serien er grei å følge med på jeg.
Skrevet

Hva skjedde egentlig i går?

Fikk bare med meg siste 2 minuttene...

Og ble ganske forrvirret!

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Bruce ble oppgitt av Amy da hun nok en gang ga til kjenne at hun holdt med barnet i den aktuelle rettssaken. Denne gang var det en tiåring som hadde sagt seg skyldig i bruk av kniv ved tilraning av to dollar. Bruce har mistet troen på Amy, og har nå sagt opp sin stilling.

Samtidig har Amy gode nyheter å komme med til Graciela som sitter i fengsel dømt for å ha vært med på skyting. Et vitne har stått fram og sagt at Graciela ikke var med på skytingen, men bare en passasjer. Senere i episoden da Amy og advokaten til G komer på besøk, får de vite at Graciela er blitt drept i et gjengoppgjør inne i fengselet. Da gir Amy opp og slutter som dommer. Hun orker ikke mer.

Skrevet
Serien er kansellert. Derfor planlegges det en to timers episode for å "nøste opp alle de løse trådene".

Er det en ny nyhet? Når jeg sjekket rundt for kanskje en måned siden var det stor misnøye blant fansen pga at siste episode ikke avklarte noenting! :sur:

Serien ble kansellert fordi den var for voksen og istedet ville de ha en serie for yngre, den som tar over sendetida i USA er en serie med Jennifer Love Hewitt som kan visstnok snakke med de døde... :overrasket:

Skrevet
Bruce ble oppgitt av Amy da hun nok en gang ga til kjenne at hun holdt med barnet i den aktuelle rettssaken. Denne gang var det en tiåring som hadde sagt seg skyldig i bruk av kniv ved tilraning av to dollar. Bruce har mistet troen på Amy, og har nå sagt opp sin stilling.

Samtidig har Amy gode nyheter å komme med til Graciela som sitter i fengsel dømt for å ha vært med på skyting. Et vitne har stått fram og sagt at Graciela ikke var med på skytingen, men bare en passasjer. Senere i episoden da Amy og advokaten til G komer på besøk, får de vite at Graciela er blitt drept i et gjengoppgjør inne i fengselet. Da gir Amy opp og slutter som dommer. Hun orker ikke mer.

hun som spilte graciela ble drept i virkeligheten for ikke lenge siden heller.... tragisk.

Skrevet
Er det en ny nyhet? Når jeg sjekket rundt for kanskje en måned siden var det stor misnøye blant fansen pga at siste episode ikke avklarte noenting!  :sur:

Serien ble kansellert fordi den var for voksen og istedet ville de ha en serie for yngre, den som tar over sendetida i USA er en serie med Jennifer Love Hewitt som kan visstnok snakke med de døde...  :overrasket:

Skjer det ikke noe mellom Amy og Bruce da? Har venta lenge på det så om det ikke skjer noe i siste episode så blir jeg sur... :sur:

Skrevet
Skjer det ikke noe mellom Amy og Bruce da? Har venta lenge på det så om det ikke skjer noe i siste episode så blir jeg sur...  :sur:

Joiner deg på den! Jeg også! Skikkelig sur blir jeg!! :sur:

Skrevet

Nei og nei. nå ble jeg lei meg. Ikke mer Judging Amy?

Henger meg på den med Amy og Bruce...det må jo skje noe.

Men den 2 timers episoden som var snakk om her; det er vel ikke den som skal sendes neste tirsdag? Er det bare på planleggingsstadiet i USA?

Skrevet

ja da er det snart klart for siste episode da dere...... men gleder meg nå til frustrerte fruer kommer tilbake oxo jeg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...