Gå til innhold

Hvordan er Facebook dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel lenge, og trives egentlig med det. Er veldig sjenert type, og liker ikke å "kringkaste" min singeltilværelse. Men så er jeg litt nysgjerrig på FB dating. Er det slik at andre på FB da vil se at jeg bruker denne funksjonen? Hva skjer om jeg blir med?

Anonymkode: 3b739...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fb vennene dine kan ikke se deg, men alle andre.

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Fb vennene dine kan ikke se deg, men alle andre.

Masse scammere og der ..

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (15 minutter siden):

Masse scammere og der ..

Hva er scammere?

Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Hva er scammere?

Veldig kjekke menn som er på jakt etter seriøst forhold og du ser de bruker Google oversetter og er vel egentlig nigerianere som spiller hvit for å få damer som Meg og deg på kroken for så suge penger ut av oss

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

@Million og @GrønnNellik68 

Sånne menn fins på Tinder også. Har møtt noen sånne der inne. Gjennomskuer de ganske kjapt

Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

@Million og @GrønnNellik68 

Sånne menn fins på Tinder også. Har møtt noen sånne der inne. Gjennomskuer de ganske kjapt

Ja de er stort sett over alt 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Masse scammere og der ..

Jeg synes det ikke er så mange scammere der. Har brukt appen i to uker nå og har kun sett to åpenbare scammere.

Noe jeg synes er positivt er at man får opp venners venner (om de også bruker appen) Jeg føler det virker litt mer trygt når man kan spørre vår felles venn om hvordan personen er. Det er også en grei samtalestarter: «Hvordan kjenner du nn?»

Anonymkode: a329a...542

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har vært singel lenge, og trives egentlig med det. Er veldig sjenert type, og liker ikke å "kringkaste" min singeltilværelse. Men så er jeg litt nysgjerrig på FB dating. Er det slik at andre på FB da vil se at jeg bruker denne funksjonen? Hva skjer om jeg blir med?

Anonymkode: 3b739...21f

Mange fake brukere, bots og scammere. 

Anonymkode: 25069...52f

• Liker 1
Skrevet

Akkurat som tinder. Menn du matcher med og chatter med. Så blir det enten date, ghosting eller ikkeno.  

Fordelen er at du får opp evt felles fb venner.  

Scammere/falske profiler  er jo ikke så veldig vanskelig å spotte....

Anonymkode: 498e9...6ae

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (På 1.10.2022 den 10.22):

Veldig kjekke menn som er på jakt etter seriøst forhold og du ser de bruker Google oversetter og er vel egentlig nigerianere som spiller hvit for å få damer som Meg og deg på kroken for så suge penger ut av oss

Ikke bare menn. De bruker bilder av modellpene unge damer for å lokke godtroende menn også.  Men de er stort sett lette å gjennomskue.

Anonymkode: ed534...4b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ikke bare menn. De bruker bilder av modellpene unge damer for å lokke godtroende menn også.  Men de er stort sett lette å gjennomskue.

Anonymkode: ed534...4b3

Ja klar over at menn og blir utsatt for dette i stor skala. 

Skrevet

Det er altså ikke noe magisk annerledes med menneskene på fb dating. Det er akkurat de samme som du møter på tinder etc

Anonymkode: 498e9...6ae

Skrevet

Det UTROLIG mange kvinner der med ett (og bare ett) lite flatterende bilde, ingen bio og omtrent ingen info. Mistenker at mange tenkte "hva er dette for noe, får prøve da", og så ble det med det. Ser mange svake profiler på Tinder også, men generelt virker FB Dating-brukerne langt mindre engasjerte.

Anonymkode: 55d34...2d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det UTROLIG mange kvinner der med ett (og bare ett) lite flatterende bilde, ingen bio og omtrent ingen info. Mistenker at mange tenkte "hva er dette for noe, får prøve da", og så ble det med det. Ser mange svake profiler på Tinder også, men generelt virker FB Dating-brukerne langt mindre engasjerte.

Anonymkode: 55d34...2d1

Enig med deg. Jeg har brukt FB i midt-norge, her er det veldig lite fake profiler, bortsett fra en og annen porselensdukke. Til gjengjeld virker det som om terskelen er utrolig lav for å legge ut et bilde av seg selv med resting bitch face, i dårligst mulig lys, og gjerne et bedre bilde av bikkja. 

Anonymkode: 9c665...9cb

Gjest PanteneProVVV
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig med deg. Jeg har brukt FB i midt-norge, her er det veldig lite fake profiler, bortsett fra en og annen porselensdukke. Til gjengjeld virker det som om terskelen er utrolig lav for å legge ut et bilde av seg selv med resting bitch face, i dårligst mulig lys, og gjerne et bedre bilde av bikkja. 

Kult!

Skrevet

Hvor finner man FB dating ?

Anonymkode: b5992...d68

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor finner man FB dating ?

Anonymkode: b5992...d68

I menyen, men kun på appen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...