AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #21 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Opprykk× 2? Fikk litt sjokk da jeg så lønnen din. Ligger nesten 50' bak, med 1 opprykk. Anonymkode: 17a13...730 Har opprykk i både engelsk og norsk. Men det er årsenheter, så har lite å si (10.000,- i lokalt tillegg i kommunen for 60 stp.) Holder på med en master på deltid nå - eneste sjansen til å forbedre lønnen etter 16-år er passert. Kunne også tenke meg å jobbe i VGS i stedet for ungdomsskolen, vi får se hva fremtiden bringer. Anonymkode: 47979...2c9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #22 Skrevet 1. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp! Hadde støttet en event. streik fra dere lang mer enn lærernes. Dere har og lengre utdanning, fordi dere må jobbe 2 år før dere kan ta masteren. Samt langt større ansvar og en enorm arbeidsbelastning. Det er og veldig mangel på jordmødre i hele landet. Så hvorfor en nyutdannet 24 årig lektor mener hen har rett på høyere lønn enn sammenlignbare yrkesgrupper er for meg uforståelig. Anonymkode: bf9eb...7ca Har ikke streikerett , så stiller svakere i lønnsforhandlinger fra starten av. Anonymkode: 36d88...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå