Polly888 Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Sikkert hundre tråder om dette, men syns det er litt spennende. Jeg har en gutt og en jente fra før. Venter nå nr tre og lurer på om dere som har flere barn fra før har merket at svangerskapene med samme kjønn har vert like? Med gutten var jeg relativt kvalm men kun noen uker. Ellers ett lett svangerskap. Med jenta ble jeg veldig tidlig kvalm , og var kvalm helt til uke 19. Har kjønn noe å si for symptomer eller er det helt tilfeldig?😊 Endret 1. oktober 2022 av Polly888 Skrivefeil
Wawli Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Statetistisk sett så har symptomer noe å si, men det er flere faktorer som spiller inn som eks type matvarer osv. Jeg hadde ingen andre symptomer enn at jeg har trøtt med nr 1. Var gutt. Har helt likt svangerskap nå og er helt sikker på at det er gutt, men jeg får beskjed om 10 dager.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Null symptomer og fikk gutt😍 Anonymkode: 4285a...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå