Gå til innhold

strikke mohairjakke tykke pinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erfaring? Vondt å strikke med så tykke pinner? Hvilket garn? loer all mohair?

Anonymkode: 38ac0...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt å strikke og vanskelig å få pent. Jeg foretrekker pinne fem og nedover.

Anonymkode: 1316c...6e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tykke pinner? Jeg foretrekker mellom pinne 3,5-5, men 6 og 7 går også greit. Har strikket en vest på pinne nr 10, men det var med 2 tråder Puno+1 tråd mohair. Og jeg ble støl i fingrene 

Skal du strikke i mohair med veldig tykke pinner så bør du strikke med flere tråder mohair, hvis ikke blir det ikke pent. Jeg vet det er ei stripete, lang jakke nå som er veldig populær, pinne nr 15 tror jeg og 3 tråder mohair. Vil tro at den merkes på fingrene, 

(plagget blir fort ferdig da i det minste, med så tykke pinner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 timer siden):

Hvor tykke pinner? Jeg foretrekker mellom pinne 3,5-5, men 6 og 7 går også greit. Har strikket en vest på pinne nr 10, men det var med 2 tråder Puno+1 tråd mohair. Og jeg ble støl i fingrene 

Skal du strikke i mohair med veldig tykke pinner så bør du strikke med flere tråder mohair, hvis ikke blir det ikke pent. Jeg vet det er ei stripete, lang jakke nå som er veldig populær, pinne nr 15 tror jeg og 3 tråder mohair. Vil tro at den merkes på fingrene, 

(plagget blir fort ferdig da i det minste, med så tykke pinner)

Takk for svar. Ja pinner nr 12 :) våkner om natta med støle fingre...hehe.  Bella by permin heiter garnet, strikker med to tråder. Strikker Martejakken. Blir sikkert fin, men heretter blir det tynnere pinner. Ts

Anonymkode: 38ac0...777

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...