Gå til innhold

Pisslukt av undebrok.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i hælsike produseres det undebrøker i stoff som det lukter piss av etter en tur på toalettet? EN tur.
Det er slikt silkelignende stoff. Det er jo lite miljøvennlig hvis en må skifte og vaske trusa etter hver gang en har pissa. Jeez..

Og tenk deg å måtte ha med en egen koffert fylt med truser hver dag du skal på jobb. Jeez..Ev at du må dusje etter hver gang du har pissa. Ussa!!

Skjerp deg undebroksprodusent!
Tror det står Tufte eller noe slikt på trusa. Dette er ikke bra for hverken musa eller kusa.

Anonymkode: bfee0...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva "undebrok" er, men det høres ut som det er en slags truse? I så fall anbefaler jeg truseinnlegg. Eller tenke litt gjennom hva slags tørkerutiner du har, hvis det lukter tiss hver gang du har vært på toalettet så gjør du noe feil. Hva med våtservietter?😄

Anonymkode: 6226c...564

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet ikke hva "undebrok" er, men det høres ut som det er en slags truse? I så fall anbefaler jeg truseinnlegg. Eller tenke litt gjennom hva slags tørkerutiner du har, hvis det lukter tiss hver gang du har vært på toalettet så gjør du noe feil. Hva med våtservietter?😄

Anonymkode: 6226c...564

Undebrok=underbukse. Hilsen Sogning.

Og bommull eller ull er tingen, dropp syntetisk.

Anonymkode: 22aa9...562

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en annen type?

Anonymkode: 7460a...0ba

Skrevet

Jeg kan ikke bruke syntetiske truser, får en sterk lukt av kjønn med en gang, når jeg drar ned trusa for å tisse så oser det kuk lang veg🤢bruker derfor bomull for å minimalisere problemet.Skifter truse 1 gang til dagen

Skrevet

Bruker menn "undebrok" av silke? Tar for gitt at du er mann når du bruker ord som undebrok, hælsike og piss. Det siste ordet er det forsket på at brukes nesten bare av menn. Du tørker vel ikke godt nok da. 

Anonymkode: c1537...d2c

• Liker 1
Skrevet

Som mann går jeg alltid i avlukket, og tørker av med dopapir, ellers henger det alltid igjen dråper. Og syntet kan gi litt svettelukt ja, eller skrittlukt, for det lukter ikke slik ellers på kroppen om man svetter. Bomull er best. Som vanlig. 

Anonymkode: d0289...95f

Skrevet

Nå fikk jeg meg en god latter. 😂 Du får sende innspillet videre til produsenten.

Anonymkode: b930a...ee2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...