AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Hei! Skjlnner jeg kansje er i en litt vanskelig situasjon plutselig... Det er gått en uke, hvor venninnen min er blitt stille. Plutselig åpner hun ikke snappene mine,og hum svarer verken på leldoger eller mobilen. Tenker gjennom dette nå, så har det vært perioder,hvor jeg har tenkt jrg skulle sende litt mer <kos> meldinger,typ<glad i deg> meldinger,som er hyggelige å få,men vi snakker også ofte,så det tenkte jeg ikke så mye over var såpass farlig.. Jeg har alltid spurt henne,om det går greit å snakke,hun har jo sagt ja..har snakket om kjipe ting,men også tatt henne på ordet. Jrg hsr derfor også vært flink til å takke henne for p være der,og hun har sagt at det går fint, er bare å ringe. Men nå viser det seg jo at det kansje ikke var så greit likevel? Er jo ikke det at hun synes det,evt,men at hun ikke har sagt ifra før det gikk så langt,og at hun ikke har vært ærlig med det da hun ble spurt? Er ikke sånn jeg kjenner henne og vet ikke hva jeg skal gjøre..tror jeg har fått sjokk av det bare.. for det at hun reagerer med å ikke svare på noe,synes jeg er litt videregående fjortis oppførsel,men så aner jeg ikke ..hun vil jo ikke si noe? Og jeg får ikke tak i henne? Ante ikke at hun hadde dette i seg,fordi dette er så fremmed oppførsel fra henne,kjenner henne ikke igjen ..Hva kan jeg gjøre? Noen med innspill,tips råd og ideer? Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Skjlnner jeg kansje er i en litt vanskelig situasjon plutselig... Det er gått en uke, hvor venninnen min er blitt stille. Plutselig åpner hun ikke snappene mine,og hum svarer verken på leldoger eller mobilen. Tenker gjennom dette nå, så har det vært perioder,hvor jeg har tenkt jrg skulle sende litt mer <kos> meldinger,typ<glad i deg> meldinger,som er hyggelige å få,men vi snakker også ofte,så det tenkte jeg ikke så mye over var såpass farlig.. Jeg har alltid spurt henne,om det går greit å snakke,hun har jo sagt ja..har snakket om kjipe ting,men også tatt henne på ordet. Jrg hsr derfor også vært flink til å takke henne for p være der,og hun har sagt at det går fint, er bare å ringe. Men nå viser det seg jo at det kansje ikke var så greit likevel? Er jo ikke det at hun synes det,evt,men at hun ikke har sagt ifra før det gikk så langt,og at hun ikke har vært ærlig med det da hun ble spurt? Er ikke sånn jeg kjenner henne og vet ikke hva jeg skal gjøre..tror jeg har fått sjokk av det bare.. for det at hun reagerer med å ikke svare på noe,synes jeg er litt videregående fjortis oppførsel,men så aner jeg ikke ..hun vil jo ikke si noe? Og jeg får ikke tak i henne? Ante ikke at hun hadde dette i seg,fordi dette er så fremmed oppførsel fra henne,kjenner henne ikke igjen ..Hva kan jeg gjøre? Noen med innspill,tips råd og ideer? Anonymkode: ad73a...5a8 Ts her Legger til at hun ikke svarer på snap..var første jeg merket meg .. Den står ulest på 7 dagen,veldig ulikt henne.. Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Har du spurt hvordan hun har det? Eller bruker du henne bare til å «tømme» deg? Anonymkode: 5ab6d...209 6 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Du er sikker på at hun lever, ikke er blitt akutt syk, eller har mistet telefonen? Kan noen nære ha dødd, eller blitt alvorlig syke? Gi det litt tid i og med at du ikke aner hvorfor hun plutselig er stille. Anonymkode: cee6e...c19
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du spurt hvordan hun har det? Eller bruker du henne bare til å «tømme» deg? Anonymkode: 5ab6d...209 Ja, hun har fått spørsnpl om dette..Jegbhar også skrytt av henne,sagt hun er flink,og ment det ..Har ringt for å snakke om meg ig mitt,men ALLTID sagt og spurt om henne og alt der ... Har merket at hun kansje har trukket litt på ordene,men det blir jo bare antakelser og litt suspekte detaljer,som overhodet ikke kan være så viktige,når hum faktisk har blitt spurt... Tror hun bruker snap map for å vise hvor hun er til foreldrene sine(hun har jobb og leier av de,er bare for betryggende. Hun er ikke bortskjemt eller andre ting.) Derfor ser jeg at hun forflytter seg. Hun har hobbyer og litt andre venner som hun henger med,så hum gjør vel det da.. Men tar vel 2 sek å svare på en melding? Har jo prøvd å må henne sammenlagt i en uke..i tillegg ikke åpne snap? Ikke melde om at hun har sett at jrg har prøvd å nå henne,bare at hun er opptatt? Kommer tilbake til deg typ? Aner bare ikke også,og ved np,så har hun jo også forstått at jeg reagerer litt på dette..synes jo drt er litt på tide?? Vet jo ingenting... Ts Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Denne type venninner er rødt flagg. Hun spiller på å være et offer i deres relasjon, og manipulerer deg nå med å gå i silent mode. Er dette virkelig en venninne du ønsker deg i fremtiden, hvor du må gå på tåhev og til en hver tid se til at hun har det godt samtidig som hun ikke sier hva hun ønsker? Gå heller for venninner som gir beskjed hvis de mener noe ikke er som forventet. De er atskillig enklere å forholde seg til, og du slipper dette spillet som til syvende og sist sliter deg ut. Anonymkode: a3e3f...607 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du er sikker på at hun lever, ikke er blitt akutt syk, eller har mistet telefonen? Kan noen nære ha dødd, eller blitt alvorlig syke? Gi det litt tid i og med at du ikke aner hvorfor hun plutselig er stille. Anonymkode: cee6e...c19 Hæ? Det er gått ek uke med stillhet...vi pleier å kunne ringe hverandre på sparket,klart det kan ha skjedd noe,livet kommer i veien,men eter en uke,har du j ofått tid til å sende en melding? Føler på at jeg har ringt henne annenhver dag,kansje litt myr,men har jo somsagt tatt henne på ordet-da hun har sagt ting er greit Hun lever jo..Mulig det har vært sykdom eller noe der,men da passer det seg vel å si noe ved nå? Spurt henne om alt er bra? Ingen respons.. Kunne sagt alt er bra,bare noe som er skjedd,så hadde jeg vært fornøyd..Men det at hun blir stille,og går under jorden? Akkurat må aner jeg jo ingenting.. Jeg har rett og slett ikke mye valg,enn å avvente situasjonen.. Ts Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne type venninner er rødt flagg. Hun spiller på å være et offer i deres relasjon, og manipulerer deg nå med å gå i silent mode. Er dette virkelig en venninne du ønsker deg i fremtiden, hvor du må gå på tåhev og til en hver tid se til at hun har det godt samtidig som hun ikke sier hva hun ønsker? Gå heller for venninner som gir beskjed hvis de mener noe ikke er som forventet. De er atskillig enklere å forholde seg til, og du slipper dette spillet som til syvende og sist sliter deg ut. Anonymkode: a3e3f...607 Ellers takk for råd.. Kjenner henne ikke igjen i dette...fordi det handler om at jeg har evnen til å se at jeg kan trekke ting over i lengre stund,men da er greien at hun ikke har sagt ifra og vært ærlig Hva kan gjøres for å løse den,er poenget med tråden Slapp av du a... Ts Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Tenk deg godt om hva som skjedde før hun ble stille, antagelig har hun blitt veldig såret over noe. Har du sagt noe, avvist henne, funnet ut ett eller annet hun kan ha blitt dypt såret over ? Anonymkode: c45ea...343 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg tenker du har gjort alt rett, du kan liksom ikke forholde deg til annet enn det hun sier. Hvis denne oppførselen er noe hun gjør i stede for å si at det kanskje blir litt mye, så er det jo veldig dårlig gjort å la deg sitte igjen sånn og lure. Anonymkode: 341fe...485
*Mocca* Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 Noen annen måte enn snap du kan bruke? Slik at hun ser innholdet? Messenger, melding..... Og spørre rett og slett hvordan hun har det, om det går bra med henne. Og får du kontakt med henne, IKKE prat om deg selv... Vær opptatt av hvordan hun har det, og at dersom det er noe så er du her for henne. Det kan bli mye hvis det alltid er noe du har å snakke med henne om hver gang du tar kontakt, det kan bli for mye dersom man ikke har det topp selv. Kan forsåvidt bli for mye uansett, hvis hun føler det alltid går en vei. Det er ikke alltid det holder å tenke, men jeg spør jo henne også..... Ikke sikkert du overlater noe plass til henne for å dele noe, ikke sikkert det føles som du reelt bryr deg når du spør... Kanskje du kommenterer men kjapt går over i egne ting igjen.... Det kan være verdt å tenke over samtalene dere har hatt... Kan det være sånn? Det er det kun dere som vet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du er sikker på at hun lever, ikke er blitt akutt syk, eller har mistet telefonen? Kan noen nære ha dødd, eller blitt alvorlig syke? Gi det litt tid i og med at du ikke aner hvorfor hun plutselig er stille. Anonymkode: cee6e...c19 Tenker å gi henne litt tid ja.. Er bare at når jrg ikke får kontakt med henne,så blir det jo sånn det bare må være også.. Jeg hsr prøvd å ringe henne annenhver dag,siden det er trenden vår,vi snakker ofte bare .. Derfor tenkt at det går flytende og at det har blitt litt <rart> her fordi hun kansje ikke mente det var greit likevel.. Anonymkode: ad73a...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker du har gjort alt rett, du kan liksom ikke forholde deg til annet enn det hun sier. Hvis denne oppførselen er noe hun gjør i stede for å si at det kanskje blir litt mye, så er det jo veldig dårlig gjort å la deg sitte igjen sånn og lure. Anonymkode: 341fe...485 Takk for det! Ja,godt å høre.. Dette er veldig veldig ulikt henne,så det er litt dårlig stil,men livet treffer oss alle liksom.. bare litt sjokkert over fraværende holdning akkurat nå..kansje spess fordi jeg prøver å få kontakt og reagerer på akkurat hennes fraværenhet(i mangel av andre ord) Ts Anonymkode: ad73a...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 *Mocca* skrev (2 minutter siden): Noen annen måte enn snap du kan bruke? Slik at hun ser innholdet? Messenger, melding..... Og spørre rett og slett hvordan hun har det, om det går bra med henne. Og får du kontakt med henne, IKKE prat om deg selv... Vær opptatt av hvordan hun har det, og at dersom det er noe så er du her for henne. Det kan bli mye hvis det alltid er noe du har å snakke med henne om hver gang du tar kontakt, det kan bli for mye dersom man ikke har det topp selv. Kan forsåvidt bli for mye uansett, hvis hun føler det alltid går en vei. Det er ikke alltid det holder å tenke, men jeg spør jo henne også..... Ikke sikkert du overlater noe plass til henne for å dele noe, ikke sikkert det føles som du reelt bryr deg når du spør... Kanskje du kommenterer men kjapt går over i egne ting igjen.... Det kan være verdt å tenke over samtalene dere har hatt... Kan det være sånn? Det er det kun dere som vet. Er mulig hva du sier,derfor jeg alltid har spurt henne om det går greit å snakke,takket for st hun er der.. Er jo hva jeg sier, at hun da ikke har vært ærlig likevel..gjør det jo litt vanskelog for meg Kan ikke lese tanker, men derfor jeg prøver å få kontakt . Tenker å få snakket sammen.. Ja,har vært mye om meg,men da kunne hun jo sagt ,synes det blir for mye. Hvis dubfortsetter sånn,så kommer jrg ikke til å ta mobilen typ? Mange andre muligheter,og stillheten koser jo ingenting eller gjør det bedre,sånnsett.. Men det er somsagt ikke noe jeg kjenner henne igjen i, i det hele tatt.. Tror bare det er skjedd noe akkurat nå,som egentlig ikke er relatert i det hele tatt.. ... .. Ts Anonymkode: ad73a...5a8
*Mocca* Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er mulig hva du sier,derfor jeg alltid har spurt henne om det går greit å snakke,takket for st hun er der.. Er jo hva jeg sier, at hun da ikke har vært ærlig likevel..gjør det jo litt vanskelog for meg Kan ikke lese tanker, men derfor jeg prøver å få kontakt . Tenker å få snakket sammen.. Ja,har vært mye om meg,men da kunne hun jo sagt ,synes det blir for mye. Hvis dubfortsetter sånn,så kommer jrg ikke til å ta mobilen typ? Mange andre muligheter,og stillheten koser jo ingenting eller gjør det bedre,sånnsett.. Men det er somsagt ikke noe jeg kjenner henne igjen i, i det hele tatt.. Tror bare det er skjedd noe akkurat nå,som egentlig ikke er relatert i det hele tatt.. ... .. Ts Anonymkode: ad73a...5a8 Det er ikke alltid lett å si til noen som virkelig trenger å snakke, at nå blir det for mye for meg.... Handler ikke alltid om at man ikke er ærlig, men at man ikke klarer å avvise når noen trenger å svare. Men som du sier, det kan være noe urelatert som har skjedd. Og når du tar kontakt tenker hun at hun ikke orker pga andre ting i livet.... Derfor jeg tenkte det kan være lurt å være tydelig på at du tenker på henne, at du er der for henne... Uten å snakke om dine ting.... Det hender man går inn i et mønster man ikke alltid er klar over selv. 1
Mousj Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 Prøv å roe litt ned. Du virker på grensen til manisk, både i ord, at du holder på i ett her og det at du skriver så travelt på telefonen din at det blir nesten bare surr. Pust. Du har tatt kontakt, og nå skal du gi deg. Hun må få bestemme når hun vil snakke med deg igjen, og det er slett ikke sikkert du har gjort noe galt, men roooo ned. Gjør på andre ting, slapp av. Prøv å få ned tankekjøret. Så tar hun kontakt til slutt. 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 Mousj skrev (7 minutter siden): Prøv å roe litt ned. Du virker på grensen til manisk, både i ord, at du holder på i ett her og det at du skriver så travelt på telefonen din at det blir nesten bare surr. Pust. Du har tatt kontakt, og nå skal du gi deg. Hun må få bestemme når hun vil snakke med deg igjen, og det er slett ikke sikkert du har gjort noe galt, men roooo ned. Gjør på andre ting, slapp av. Prøv å få ned tankekjøret. Så tar hun kontakt til slutt. Enig. Ts; kanskje venninnen din trenger en pause. Gi henne litt rom. Anonymkode: 74221...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 *Mocca* skrev (10 minutter siden): Det er ikke alltid lett å si til noen som virkelig trenger å snakke, at nå blir det for mye for meg.... Handler ikke alltid om at man ikke er ærlig, men at man ikke klarer å avvise når noen trenger å svare. Men som du sier, det kan være noe urelatert som har skjedd. Og når du tar kontakt tenker hun at hun ikke orker pga andre ting i livet.... Derfor jeg tenkte det kan være lurt å være tydelig på at du tenker på henne, at du er der for henne... Uten å snakke om dine ting.... Det hender man går inn i et mønster man ikke alltid er klar over selv. Veldig sant, hva du sier.. Ja, er ikke så lett å si at det blir for mye,men hva annet kan jeg si? Kan dette snakket mellom oss til nå,veie opp for et helt vennskap,uten at hum sier noe? Prøver å tenke rasjonelt, på hva som kan gjøres..realistisk typ,og vet ikke hva annet jeg kan gjøre i retrospekt enn å gi henne tid, egenltig .. Skal virkelig notere dette, gode poenger her:) TS Anonymkode: ad73a...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 Ts er ganske needy; ringer annenhverdag, følger snapchat kart etc. Ikke rart denne veninnen backer ut!!!! Anonymkode: 0979c...8cd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå