Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et godt og trygt forhold, over 22 år lang. Er 45 og kona 42. Vi har sex 3 ganger i uka, men jeg får ikke nok. Kunne gjerne tenkt meg 5-6 ganger. Grunnen er at jeg føler meg forelsket og syns hun er noe av det vakreste. Hvordan demper jeg meg så det ikke stresser forholdet.? Runking hjelper ikke.. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en hobby. Gjerne tidkrevende og/eller fysisk. 

Anonymkode: e1389...c32

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og jeg griner av misunnelse, her er det så vidt en gang i uka. Sett pris på hva du har!

k, 30

Anonymkode: a7401...c83

Skrevet

TS,

Skjønner ikke problemet. Du har lust på din kjæreste. Problemet må være noe annet som at du er masete eller noe slikt. Men problemet handler ikke om lust.

Så løsningen er ikke å gjøre noe med lust, men med det som lager problemet.

Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

TS,

Skjønner ikke problemet. Du har lust på din kjæreste. Problemet må være noe annet som at du er masete eller noe slikt. Men problemet handler ikke om lust.

Så løsningen er ikke å gjøre noe med lust, men med det som lager problemet.

lust ??

Anonymkode: 05547...170

Skrevet

Runk for pokker :) eller kjøp deg en fleshlight

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

lust ??

Beklager... lyst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Runk for pokker :) eller kjøp deg en fleshlight

Dårlig råd... eller ikke. Men å runke mye øker driften. Men det å ha lyst på sin kjæreste er aldri negativ. Det som er negativ er å plage sin kjæreste på grunn av det.

• Liker 1
Skrevet

Ts; bli en skikkelig aktiv KG-bruker. Du får ikke tid, og lysten faller betraktelig. 

Anonymkode: 0fe54...04f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts; bli en skikkelig aktiv KG-bruker. Du får ikke tid, og lysten faller betraktelig. 

Det har jeg (i samme situasjon som TS) prøvd, det hjalp slett ikke. Klarer ikke holde meg unna seksualitet-forumet, så tenker bare enda mer på sex da...

Ikke noe som kan redusere min sexlyst direkte, men å ha en hobby eller annen litt oppslukende interesse kan få tankevirksomheten litt mer i balanse. 

Anonymkode: 35688...455

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg (i samme situasjon som TS) prøvd, det hjalp slett ikke. Klarer ikke holde meg unna seksualitet-forumet, så tenker bare enda mer på sex da...

Ikke noe som kan redusere min sexlyst direkte, men å ha en hobby eller annen litt oppslukende interesse kan få tankevirksomheten litt mer i balanse. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forfør kona mer? Er det ikke bare til å sette i gang?

Anonymkode: adeeb...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...