AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Hvilken synes dere er finest og mer naturlig på mørke bryn? Har dere noen anbefaling hvor man ka ta det? Anonymkode: cb53a...6ed
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Spørs hvor sminket look du liker. Microblading ser mest naturlig ut mens powder brows ser ut som sminkede bryn. Jeg syns det er fint men om du liker mer naturlig look så gå for microblading Anonymkode: c02fc...adb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Microblading med shading Anonymkode: 2a5d5...e02
AprilLudgate Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg synes igrunnen personen som utfører er viktigere enn selve teknikken. Powder brows ser jo nysminket ut med høy sminkefaktorlook. Om man er typisk av mer arabisk/tyrkisk/utseende hvor markerte tykke bryn passer bedre - og man i tillegg bruker medium til tyngre sminke synes jeg powder brows funker. Men mye fake looking på microblading og. Hadde nok selv bare turt å ta hos hun som var på Neroli på St.Hanshaugen, Muah eller Invisibili. Har tilgode å se bryn fra andre steder jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå