AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg har snakket med en mann fra tinder i 4-5 månder nå. Når vi bor såpass langt unna hverandre så begrenser det seg hvor ofte vi får møttes. Vi har til nå møtt hverandre to ganger. Siste var nå over en hel helg. Vi har det veldig fint sammen og god kjemi. Nå føler jeg at jeg står litt på et punkt på «what to do». Dette er en mann som jeg liker veldig godt og kunne falt for. Det jeg føler stopper ting opp er at han ikke vil åpne seg og holder ting igjen. Dette gjør det også utfordrende med at vi bor så langt unna. samtidig kjenner jeg på at dersom han ikke åpner seg mere såå går vi i en mer «venne» forhold. Han forteller at han vil bruke tid når han har vært brent tidligere, som er greit i seg selv. Samtidig har jeg blidd brent tidligere med at mann trengte mere tid og det viste seg at han ikke var klar for noe forhold. … Hva er deres erfaringer? Ville du gitt det tid eller tenkt at dersom man ikke kommer lengre etter 4-5 månder såå burde man bestemme seg for å satse eller ei? Anonymkode: 002bb...1d9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Om man faktisk ønsker seg er forhold, så må man tørre å satse. Og man må ihvertfall tørre å åpne seg opp. Jeg synes du har vært veldig tålmodig. 4-5 mnd med en mann du ikke klarer å komme innpå? Tja... Jeg syntes det hørtes lenge ut. Hvorfor ble han brent? Anonymkode: a974b...a39
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om man faktisk ønsker seg er forhold, så må man tørre å satse. Og man må ihvertfall tørre å åpne seg opp. Jeg synes du har vært veldig tålmodig. 4-5 mnd med en mann du ikke klarer å komme innpå? Tja... Jeg syntes det hørtes lenge ut. Hvorfor ble han brent? Anonymkode: a974b...a39 Handlet om at han gikk inn i et forhold for raskt å hun endret seg og viste nye sider av seg. Ente veldig dårlig og det gjorde at han blei sittende økonomisk dårlig etter det. Anonymkode: 002bb...1d9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Åpne seg opp? Etter to treff? Hva er det du ha ut av han? Slik jeg ser det, er problemet at dere ikke har møttes flere ganger. Har han kanskje dame eller noe på gang med flere? Anonymkode: 05feb...f72 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Det viktigste her er vel å få truffet hverandre litt oftere enn 1 gang pr 2-3 mnd. Anonymkode: 22cf9...3fd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Det kan være som dere sier at man burde få til å treffes oftere. Mulig han møter andre for alt det jeg vet. Vi har ikke avtalt å være eksklusiv så det står han fritt til å gjøre. Avstand er en ting som gjør det vansklig å møtes ofte. Har inntrykk av at han vil møtes flere ganger når han sa han ville treffes igjen. Å hvis det på en måte skal bli oss så er det nok jeg som må flytte på meg. Vi sender noen smser og snap og ringes stortsett hver dag. Samtidig så føler jeg at når vi kommer inn på tema som omhandler hva man vil i live og om hvem han er og hva han har gjort i live holder han igjen. Vi snakker stortsett om løst og fast, arbeid, venner, familie osv. Føler jeg kanskje ikke får noe bekreftelse på hva han ser for seg for meg eller hva han tenker om meg og at det ikke blir noe varme på flørtinga.. Får noe små drøpp. Har inntrykk av at han holder følelsene tilbake inntil han e blidd bedre kjent. Vi har hyppig kontakt, men det er akkurat som han bremser for at det skal utvikle seg. Følte også etter sist gang jeg var med han at han åpnet seg litt mere enn hva han sist. Kanskje det er slik at jeg får ha is i magen nu så får det være han som tar intiativ og la det få gå i hans tempo. Liker han veldig godt og syns han har mange verdier jeg liker. samtidig får jeg kanskje ta stilling til hvor lenge jeg kan vente. Jeg syns vi værtfall har noe fint sammen og noe man kan bygge videre på. Men stopper litt hos han. Anonymkode: 002bb...1d9
exictence Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg synes du skal være ærlig og tydelig på hva du vil. Hva du tenker på og lurer på. Si dine følelser at du har lyst til å prøve og satse på forholdet, og at du gjerne da vil besøke ham da og da .......... At du føler dere må se hverandre oftere og være med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå