Gå til innhold

Stine Knutsen


GulleGull

Anbefalte innlegg

Føler for å forklare. Har rapporter en del innlegg i overnevnte tråd dag, det er ufattelig mye spekulasjoner, ryktespredning om den tråden handler om. Nedsettende  og spydige kommentarer mot andre brukere også. Jeg kjenner at det er en ubehaglig tråd å skrive innlegg i, så sjeldent jeg legger inn noen nyanserende svar der -føler den tråden trenger noe nyansering av andre brukere en de «faste», Tråden preges av en  polariserende og negativ  «tone». Jeg er usikker på hvor grensen går for å kalle noe spekualsjoner, men mener den bør være lav for å rydde i innlegg når et gjelder spekulasjoner om en persons helse, avhengighet, familie og diverse diagnosesetting. Jeg opplever at personen tråden handler om er i en sårbar situajson, det bør vel også hensyntas når man moderer?! . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tråden er nå ryddet. Det er en vanskelig balansegang å rydde spekulasjoner i en tråd hvor personen det handler om i stor grad legger ut veldig mye om sin helse selv. Vi diskuterer dette på bakrommet med ujevne mellomrom nettopp fordi det er vanskelig. Vi rydder innlegg om familie som persondebatt og nedsettende/spydige kommentarer om andre brukere som brukerdebatt. 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...