Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har et vennskapsforhold til en mann, vi trener sammen og tilbringer mye tid sammen ellers. Vi har en fantastisk kjemi og kan snakke om alt, men det har aldri vært noe seksuelt mellom oss. Han besøker meg ofte hjemme, har sovet over noen ganger, vi har også reist på turer sammen. Igjen, kun som venner. Ifølge han er ikke ekteskapet levende lengre og konen har jevnlig sex med andre menn med hans velsignelse. De bor sammen og fungerer som samarbeidspartnere om hus, hjem og familie. Nå har jeg fått en melding fra konen hans, der hun åpenbart er forbannet og anklager meg for å ha ødelagt ekteskapet deres. Hva gjør jeg med det? Bør jeg svare på meldingen og forklare? Eller bare ignorere? 

Anonymkode: 31c6f...716

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde svart og sagt det som det er.

Anonymkode: 2e825...ec2

• Liker 24
  • Nyttig 7
Skrevet

Han har løyet deg full for å få det han vil ha av deg. Og ikke bare dét, men løyet om kona og fremstilt henne som ei h**e i tillegg. 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet

Ble du overrasket ? 
Når du innlater deg på noe sånt så må du jo forstå at det skaper en reaksjon? 
Hvorfor har du la det gå så langt? 
Du vet ikke mere enn hva han forteller deg.
Du kjenner ikke den hele og fulle sannheten  

Anonymkode: db225...3b6

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde svart og sagt det som det er.

Anonymkode: 2e825...ec2

Enig. Gi hun sannheten og vis hun medlidenhet. Du hadde selv hatt smertefullt hjerte om din mann overnattet, reiste med og hang med en annen dame. Av respekt for konen syns jeg du må sette bedre grenser mellom deg og denne mannen. 

Anonymkode: c5c4c...4c8

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Han har selvsagt løyet til deg. Syns heller ikke det er særlig rart at hun reagerer på at han overnatter hos deg og reiser på ferie med deg. Det ville jeg også reagert på.. Du høres litt naiv ut.

Anonymkode: 3224a...ce3

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Du må ringe mannen og be han forklare seg! Hvis han hadde sagt sannheten hele veien så hadde du aldri fått en slik melding fra hans kone. Så noe skurrer noe voldsomt her...

Anonymkode: 5a3fe...8a0

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Forstår henne godt jeg

Anonymkode: c5c4c...4c8

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det du først og fremst kan få i skallen din er at han lyver til deg. Ikke faen om konen hans ligger med andre, for så å anklage deg for at deres forhold har gått til helvete. Det du egentlig skulle gjort var å forsikre deg om dette før du lot han sove hos deg osv, selv om det er hans ansvar. Det tredje, er rett og slett å forklare henne hva mannen har sagt, og at du hele tiden har gått ut i fra at det er greit, siden mannen har fortalt at hun ligger med andre med hans samtykke. 

Anonymkode: 7ecf5...ccf

Han ville vise meg en film av konen og elskeren hennes. Han likte å være med og filme. Jeg ville ikke se det, synes det var veldig kleint dahan foreslo å vise det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han ville vise meg en film av konen og elskeren hennes. Han likte å være med og filme. Jeg ville ikke se det, synes det var veldig kleint dahan foreslo å vise det. 

Da er det ikke konens elsker.

Det er fetishen hans.

Og han vil garantert ligge med deg og.

Anonymkode: 4c94c...500

• Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er det ikke konens elsker.

Det er fetishen hans.

Og han vil garantert ligge med deg og.

Ja, han ønsker å ha sex, men det gjør ikke jeg. Og det vet han, og han aksepterer at vi kun er venner. 

Skrevet

Ville svart dama at du har oppfatta ham som en platonisk venn som var singel/i et litt spesielt ekteskap. 

Anonymkode: 31a89...3b9

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare svar at han er en god venn og at det ikke har skjedd noe mellom dere :) 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det du burde ha gjort i utgangspunktet var å bli kjent ned henne også, ikke for at dere skal være gode venner men for at hun skal være trygg på forholdet mellom deg og mannen. 

Men når han faktisk vil ha sex med deg hadde jeg ikke latt ham ligge over og tilbrakt lite tid med ham aleine, rett og slett fordi han er gift. Hvilken type forhold han sier de.har er irrelevant. 

Anonymkode: 32b5f...209

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, han ønsker å ha sex, men det gjør ikke jeg. Og det vet han, og han aksepterer at vi kun er venner. 

Han lever i håpet.

Sover over i håpet. 

Ekte venn er det ikke ;)

• Liker 36
  • Nyttig 8
Skrevet

Dette er noe av det rareste innlegget jeg har lest på lenge. Seriøst? 

Anonymkode: 622b0...7e0

• Liker 32
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er noe av det rareste innlegget jeg har lest på lenge. Seriøst? 

Anonymkode: 622b0...7e0

Tviler jeg på

Anonymkode: f385e...58f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Syntes ikke du fortjener å få skylden for dette, er de som ikke passer sammen. Tror ikke jeg hadde  giddet å være venn med han lengre, virker som han har fått kona til å tro at det er din feil...

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Wsky skrev (Akkurat nå):

Syntes ikke du fortjener å få skylden for dette, er de som ikke passer sammen. Tror ikke jeg hadde  giddet å være venn med han lengre, virker som han har fått kona til å tro at det er din feil...

Ja, dette har hun fra ham. Han har enten sagt at de ligger sammen, eller lar henne tro det fordi han vil ha henne sjalu.

Anonymkode: 31a89...3b9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...