AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg har en kjæreste som en er veldig avhengig av meg. Vi bor sammen, og han er veldig snill, men i det siste har det vært ekstremt mye stress. Vi studerer begge to, og eksamenstiden begynner å komme seg for begge. Her om dagen kranglet vi, og han var nedstemt mange dager i forveien av kranglen, så det var han som på mange måter tente det bålet. Mens han holdt på å snakke, gikk jeg rundt i leiligheten vår og ryddet og vasket, og da sa han til meg «kanskje jeg ikke har følelser for deg mer?» og jeg fortsatte bare å rydde. Jeg hadde ikke noe å svare til det der, og umiddelbart etter at han sa det gikk han inn på rommet, og var der i kanskje 3 sekunder før han ut igjen. Da skiftet han tema. Han viste meg et forum som han fant om stress, og mente at han hadde lagt på seg som følge av stress. Han snakka ikke om det han sa noen sekunder før han sa det greiene til meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke denne situasjonen Anonymkode: d18f0...7d8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Sannheten kom frem. Dont settle for less, selvom han er avhengig av deg og det er både praktisk og koselig å være sammen med deg syns jeg du skal ta han på ordet og gå fra han. Du fortjener en som elsker deg av hele sitt hjerte Anonymkode: e3ec9...e95 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sannheten kom frem. Dont settle for less, selvom han er avhengig av deg og det er både praktisk og koselig å være sammen med deg syns jeg du skal ta han på ordet og gå fra han. Du fortjener en som elsker deg av hele sitt hjerte Anonymkode: e3ec9...e95 Ja, gjorde det. Jeg er hjemme hos familien min❤️ Jeg pakket alt og dro. Bare lurer på om han mente det eller ikke🤣 Anonymkode: d18f0...7d8 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, gjorde det. Jeg er hjemme hos familien min❤️ Jeg pakket alt og dro. Bare lurer på om han mente det eller ikke🤣 Anonymkode: d18f0...7d8 Han kommer sikkert til å påstå at han ikke mente det, i panikk for å bli ensom men en som elsket deg hadde aldri, uansett hvor sint han var, sagt noe sånt. Anonymkode: e3ec9...e95 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Kanskje en umoden test, for å skremme deg og se din reaksjon. Kanskje en uttalelse fra dypet av hjertet. Uansett ikke noe du bare skal finne deg i. Mennesker som tester deg slik er ikke noe å samle på, og dersom han mente det er det heller ikke noe du bør leve videre med. Det finnes bra partnere. For å finne en slik må man kvitte seg med dårlige. Slike står bare i veien. PS! Jeg kvittet meg med en dårlig partner selv, tross følelser. Knapt ett år senere traff jeg ham jeg skulle være med. Hadde jeg holdt fast i den dårlige hadde ikke det gode skjedd. Anonymkode: 80698...62c 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Høres veldig unge ut? Du vurderte ikke å spørre han før du pakket da? Med små barn og stress har det jammen gått en kule varmt mellom mannen opp gjennom. Jammen glad ingen av oss har gitt opp så fort… Virker som om dine følelser ikke var de helt store heller. Anonymkode: ee3a0...6ed 3
Bacteria Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Folk sier jo masse dust når de er stressa. Er litt overilt å avslutte bare pga noen ord, kanskje sagt i affekt. Ville snakket om det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Høres veldig unge ut? Du vurderte ikke å spørre han før du pakket da? Med små barn og stress har det jammen gått en kule varmt mellom mannen opp gjennom. Jammen glad ingen av oss har gitt opp så fort… Virker som om dine følelser ikke var de helt store heller. Anonymkode: ee3a0...6ed Om noen forteller deg sannheten, tro på de. TS utviser egentlig bare at hu er ekstremt sterk psykisk, og ikke finner seg i tullet fra sin eks, hvem i alle dager sier til kjæresten sin at de ikke har følelser for de mer? Sinnsykt rart. Det har gått noen kuler varmt for meg og min mann ila våre 10 år sammen, men vi er aldri slemme med hverandre og kommer med slike utsagn, det er ikke normalt. En som elsker deg ville aldri bare plapret ut at han ikke har følelser for deg uten videre. Å bli værende å «spørre han» vil bare åpne for manipulasjon uansett, i svært mange tilfeller. Anonymkode: f725f...cc9 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Bruken av ordet kanskje gjør at det føles mer som et rop om hjelp og et utrykk for at han har det vanskelig. Ikke rart ved det stressnivået. Dette går fint an å snakke seg gjennom og komme sterkere ut på andre siden. Men hvis dette blir en slags trussel hver gang dere krangler, ville jeg ikke godtatt det. Anonymkode: eded9...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Bruken av ordet kanskje gjør at det føles mer som et rop om hjelp og et utrykk for at han har det vanskelig. Ikke rart ved det stressnivået. Dette går fint an å snakke seg gjennom og komme sterkere ut på andre siden. Men hvis dette blir en slags trussel hver gang dere krangler, ville jeg ikke godtatt det. Anonymkode: eded9...0ff Nei er mer som at dette er noe han har følt på og tenkt på en stund og nå kokte over så det endelig glapp ut av han Anonymkode: e3ec9...e95 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei er mer som at dette er noe han har følt på og tenkt på en stund og nå kokte over så det endelig glapp ut av han Anonymkode: e3ec9...e95 Det kommer vel an på tonefall, situasjon og mennesketype. Ikke godt å avgjøre ut fra dette innlegget. Anonymkode: eded9...0ff
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, gjorde det. Jeg er hjemme hos familien min❤️ Jeg pakket alt og dro. Bare lurer på om han mente det eller ikke🤣 Anonymkode: d18f0...7d8 Hva er det som får deg til å tro at vi vet bedre enn deg hva han mente? Disse spørsmålene dukker opp ukentlig her på Kvinneguiden, jeg har enda ikke forstått hvordan vi som helt ukjente mennesker kan ha en formening om hva noen tror eller mener uten at vi kjenner personen? Hvorfor stiller du slikt spørsmål til helt ukjente mennesker i stedet for å ta en samtale med han det gjelder? Anonymkode: 7f4e9...18f 1
I Grosny Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han kommer sikkert til å påstå at han ikke mente det, i panikk for å bli ensom men en som elsket deg hadde aldri, uansett hvor sint han var, sagt noe sånt. Anonymkode: e3ec9...e95 Jeg tror følelser kommer og går, og kan flate veldig ut under depresjon , stress og eksamen. Det kan være at man kan leve godt med det dersom det er midlertidig. Han kan ha ment det der og da på en dårlig dag, men kanskje ikke på en bedre dag. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nei er mer som at dette er noe han har følt på og tenkt på en stund og nå kokte over så det endelig glapp ut av han Anonymkode: e3ec9...e95 Dette vet virkelig ikke du! AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruken av ordet kanskje gjør at det føles mer som et rop om hjelp og et utrykk for at han har det vanskelig. Ikke rart ved det stressnivået. Dette går fint an å snakke seg gjennom og komme sterkere ut på andre siden. Men hvis dette blir en slags trussel hver gang dere krangler, ville jeg ikke godtatt det. Anonymkode: eded9...0ff Nettopp. Anonymkode: 86f88...f9c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har en kjæreste som en er veldig avhengig av meg. Vi bor sammen, og han er veldig snill, men i det siste har det vært ekstremt mye stress. Vi studerer begge to, og eksamenstiden begynner å komme seg for begge. Her om dagen kranglet vi, og han var nedstemt mange dager i forveien av kranglen, så det var han som på mange måter tente det bålet. Mens han holdt på å snakke, gikk jeg rundt i leiligheten vår og ryddet og vasket, og da sa han til meg «kanskje jeg ikke har følelser for deg mer?» og jeg fortsatte bare å rydde. Jeg hadde ikke noe å svare til det der, og umiddelbart etter at han sa det gikk han inn på rommet, og var der i kanskje 3 sekunder før han ut igjen. Da skiftet han tema. Han viste meg et forum som han fant om stress, og mente at han hadde lagt på seg som følge av stress. Han snakka ikke om det han sa noen sekunder før han sa det greiene til meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke denne situasjonen Anonymkode: d18f0...7d8 Jeg vet hvordan jeg tolker situasjonen ihvertfall. Du høres veldig uinteressert ut i hva kjæresten din har på hjertet og trenger å prate om, du går rundt å rydder og vasker - når han prøver å snakke til deg? Har aldri hørt noe så frekt på lenge. Muligens blir han stresset fordi du går rundt å rydder, og ikke ser ut til å gidde å lytte til hva han sier. Dårlig gjort av deg å oppføre deg på den måten. Anonymkode: 09967...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå