AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 1. Influensere som soler seg i eget speilbilde og poster bilder av det samme hver dag. 2. Folk på KG som kommenterer og kritiserer at influensere soler seg i eget speilbilde og poster bilder av det samme hver dag. Anonymkode: 67333...9e9
JegMotStrømmen Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Det første alternativet bidrar jo til begge problemene, men sett bort i fra det, så syns jeg at alternativ 2 i noen tilfeller er verre enn alternativ 1. Når kommentarene direkte mobber og henger ut enkeltpersoner. Jeg har ikke noen problemer med selvopptatte selveksponerende personer, men syns ofte det er synd at de tjener mye penger på å selge overfladiskhet til unge, usikre jenter. Jeg syns også at det er kvalmt at i en verden hvor vi skriker opp om mobbing og krenking og alt det der, så er det nesten allment akseptert at det er greit å både mobbe og krenke de som eksponerer seg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Det rareste er at folk hater skrytende venner og kollegaer, men elsker influencere som jo ikke gjør annet enn å skryte ekstremt av seg selv. Som regel helt uten grunn også. Det, det er det som er rart. Anonymkode: 0d7ec...1a4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Helt klart alternativ 2. Gjemt bak at offentlige personer må kunne diskuteres, som igjen ender med skikkelige ufine kommentarer. Det blir som å kaste stein i glasshus når det kommer til å fremstille seg selv på en ok måte. Ikke bidrar det til noe konstruktivt i en i utgangspunktet en viktig debatt. Ellers velger jo alle hva man gidder å se på some, så man trenger ikke å oppsøke det som trigger dem Anonymkode: a7634...bd6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg sliter generelt med den narsissimen som brer seg nå, og er blitt den nye normalen. Så 1. Anonymkode: 53a24...89a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Begge deler er like ille. 1 fordi de driver total og meningsløs, tankeløs og noen ganger - både for dem og andre- skadelig virksomhet. 2 for akkurat det samme. Tenk om all denne tiden og energien hadde blitt brukt til å glede noen, jobbe på sykehjem eller noe annet samfunnsnyttig eller rett og slett hatt det gøy i stedet! Anonymkode: 6e654...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Nummer to, selvfølgelig! En patetisk rosa-blogger er selvfølgelig bare EN enkelt person, som forsøker å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet hele tiden. Men folk som velger å gi sin oppmerksomhet til det søppelet der, er jo selvfølgelig mange flere personer. Anonymkode: 4e1dc...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå