Gå til innhold

Kunne du vært med på Paradise Hotel eller Ex on the beach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du vært med på ett eller begge av disse programmene?

Anonymkode: 5a02e...9c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er noe av det siste jeg kunne tenkt meg.

Skrevet

Hvorfor? Altså hvilken oppside har det for meg å bruke ferie pluss trolig ekstra ulønnet ferie for å tilbringe tid med fremmede og attpåtil havne på tv. Alle fremtidige arbeidsgivere kommer til å se det, ikke søren om man får en ordentlig jobb etter noe slikt. 

Anonymkode: b37d3...f6d

Skrevet

Aldri. Absolutt ingenting positive ting med sånne program. 

Anonymkode: a66d7...03e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Altså hvilken oppside har det for meg å bruke ferie pluss trolig ekstra ulønnet ferie for å tilbringe tid med fremmede og attpåtil havne på tv. Alle fremtidige arbeidsgivere kommer til å se det, ikke søren om man får en ordentlig jobb etter noe slikt. 

Anonymkode: b37d3...f6d

Det er mange tidligere PH og Eotb deltagere med ordentlig vanlig jobb. Oppfører man seg fint er det ikke noe problem.

Anonymkode: a7a63...387

Skrevet

Nei...folk skal få slippe se meg sprade rundt i bikini

Anonymkode: 4c777...fcf

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er hverken psykopat, narsissist eller stokk dum, så jeg er ikke i målgruppa. Jeg liker heller ikke å omgi meg med den typen folk, og om jeg skulle dukke opp på TV noen gang måtte det vært under helt andre omstendigheter og for en helt annen grunn enn  PR-kåthet.

Anonymkode: ba2e3...eae

Skrevet

Hvis jeg hadde fått 10 millioner kroner, så kanskje vi kan diskutere det...             

Anonymkode: d55a1...774

Skrevet

Haha, nei, ikke ville de hatt meg med heller, jeg er alt for kjedelig for slikt. 😄 Dessuten så har jeg verken utseende til det eller en haug med ekser å velge i heller.

Skrevet

Hvis du har tenkt å bli tatt på alvor og få deg jobb her i livet så gjør du ikke det nei. 
Det er jo bermen som stiller opp der 

Anonymkode: aa96a...e90

Skrevet

Nei

Anonymkode: a22d1...efc

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ab3f6...25c

Skrevet

Nei. Absolutt ikke. Har en eks jeg ikke under noen omstendighet har lyst til å treffe igjen. Fatter ikke at folk stiller opp på sånne drittprogrammer, men verden er dessverre slik at deltakere der får oppmerksomhet i etterkant. Jeg ser aldri på programmer og gir aldri oppmerksomhet til folk som er kjente kun fordi de har vært på reality-TV. Flere burde gjøre seg meg! Ja til å gi flere mennesker sjanser på grunn av fagkunnskapene eller andre fornuftige egenskaper, og ikke på grunn av utseende eller at de har flashet kropp på TV. Og bare ordet «influenser» får meg til å brekke meg. 

Anonymkode: 435bc...a80

Skrevet

*skulle stå «som meg». 

Anonymkode: 435bc...a80

Skrevet

Nei. Hvis jeg måtte velge måtte det blitt paradise hotel.

Skrevet

Overhodet ikke. 

Anonymkode: 951b4...2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...