AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg kommer alltid ved oralsex/stimulering av klitoris men har aldri opplevd å komme vaginalt med en mann. Er dette noe jeg kan få til selv? Anonymkode: 1e2fa...d93
blaffen Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kommer alltid ved oralsex/stimulering av klitoris men har aldri opplevd å komme vaginalt med en mann. Er dette noe jeg kan få til selv? Anonymkode: 1e2fa...d93 Kanskje... I følge internett kan bare en minoritet av kvinner oppnå vaginalorgasme. Kanskje du er en av de heldige, det kan godt hende en mann kan hjelpe deg med det, eller så må du kjøpe en passende leke på kondomeriet og prøve deg fram. Mulig dette er avhengig av hvordan du definerer det. Definert strengt bør du komme kun av vaginal penetrering men du kan jo 'jukse' ved å stimulere klitoris før du avslutter med penetrering. Eller kombinere penetrering med klitoris-stimulering. Klarte å få til noe tilsvarende med en ex, trikset var at vi 'møttes' ekstra hardt på slutten av hvert jukk. Antar at klitten hennes ble stimulert av at vi presset kjønnene våre sammen samtidig som jeg penetrerte henne.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Ja, kjøp en tykk vibrerende dildo som har bøy mot g punktet, og få en eller til klitoris orgasmer først så du er skikkelig sensitiv der nede Anonymkode: e2c6a...9c6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 blaffen skrev (3 timer siden): Kanskje... I følge internett kan bare en minoritet av kvinner oppnå vaginalorgasme. Kanskje du er en av de heldige, det kan godt hende en mann kan hjelpe deg med det, eller så må du kjøpe en passende leke på kondomeriet og prøve deg fram. Mulig dette er avhengig av hvordan du definerer det. Definert strengt bør du komme kun av vaginal penetrering men du kan jo 'jukse' ved å stimulere klitoris før du avslutter med penetrering. Eller kombinere penetrering med klitoris-stimulering. Klarte å få til noe tilsvarende med en ex, trikset var at vi 'møttes' ekstra hardt på slutten av hvert jukk. Antar at klitten hennes ble stimulert av at vi presset kjønnene våre sammen samtidig som jeg penetrerte henne. CAT stillingen? Anonymkode: 22d6b...159
blaffen Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) On 10/1/2022 at 1:52 AM, AnonymBruker said: CAT stillingen? Anonymkode: 22d6b...159 Næ, mer misjonæren med litt ekstra presisjon i jukkene. 😛 Edit: Har aldri hørt om CAT-stillingen Endret 2. oktober 2022 av blaffen
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 blaffen skrev (3 timer siden): Næ, mer misjonæren med litt ekstra presisjon i jukkene. 😛 Edit: Har aldri hørt om CAT-stillingen Jeg tror det i praksis blir det samme. Cluet er bare at man får kontakt mellom klitten og oversiden/roten av kuken. Han presser roten av kuken oppover mot klitten. Hun roterer kanske hoften litt/ støter imot. Det er ikke veldig mystisk. Det funker. Jeg og kona har fått henne i mål sånn. Jeg føler det er litt "tvungent" i lengden. Foretrekker egentlig å bruke en hånd og synes ikke det er noe mål i seg selv å bare bruke kuken. Anonymkode: 1adb5...a5d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Les dere opp på hva massage av bryster gjør med underlivet. Det og en litt over snittet lang penis. Anonymkode: ddabf...db8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Les dere opp på hva massage av bryster gjør med underlivet. Det og en litt over snittet lang penis. Anonymkode: ddabf...db8 En litt over snittet penis gjør vondt i underlivet. Akkurat det er ikke noe å lese seg opp på. Anonymkode: 9877a...376 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): En litt over snittet penis gjør vondt i underlivet. Akkurat det er ikke noe å lese seg opp på. Anonymkode: 9877a...376 Hvis han ikke vet hva han gjør ja. Den lange penisen skal først brukes fullt ut når port 1 og 2 er åpnet. Ref Tao sex. Først da skal A og O området stimuleres samt brystene. Om du nå lurer på hva jeg skriver om er for noe, så er det lov å søke og eksprimentere. Lykke til. Anonymkode: ddabf...db8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis han ikke vet hva han gjør ja. Den lange penisen skal først brukes fullt ut når port 1 og 2 er åpnet. Ref Tao sex. Først da skal A og O området stimuleres samt brystene. Om du nå lurer på hva jeg skriver om er for noe, så er det lov å søke og eksprimentere. Lykke til. Anonymkode: ddabf...db8 Kan ikke du fortelle om det da? Siden du er så belest. Anonymkode: 6e251...edb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 23.19): Ja, kjøp en tykk vibrerende dildo som har bøy mot g punktet, og få en eller til klitoris orgasmer først så du er skikkelig sensitiv der nede Anonymkode: e2c6a...9c6 Alle som får "g punkts orgasme" får egentlig en innvendig klitoris orgasme. Klitoris har mange nervebaner, som noen kvinner kan stimulere fra innsiden. Hvorfor dette blir kalt g punktet har jeg aldri skjønt. Anonymkode: 0fbb5...922
Bamseklemmer Skrevet 3. oktober 2022 #12 Skrevet 3. oktober 2022 CAT og "Grind the corn" øker med 50% sjanse til orgasme.. Men det er ikke for amatører som jager etter kvinnens orgasme, de bare kuker det til og skremmer vekk orgasmen😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå