Gå til innhold

Når jeg har blitt tynn er ansiktet mitt så STORT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har gått ned 30 kg, og har en bmi på 21. synes ansiktet mitt er UFORHOLDSMESSIG stort ift resten av kroppen. Hva skal jeg gjøre?? Er redd det er turn-Off på Tinder-profilen min 😮

Anonymkode: 34137...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting du får gjort med det. Det er slik kroppen din er. Man kan ikke punktforbrenne et ansikt.

Skrevet

Er du sikker på dette? Det er ikke noe du inbiller deg? 

Anonymkode: 1cf29...1ac

Skrevet

Ansiktsreduksjon er nok løsningen. Eventuelt kan du gå opp igjen i vekt.

Men seriøst, mener du at hodet ditt er stort i forhold til kroppen? Ansiktet kan vel ikke være stort i seg selv, og vannhode er det vel lite å gjøre med, tror jeg.

Anonymkode: 6f6bf...e82

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Skjære av noe?

Anonymkode: 414c5...70b

Skrevet

Samme her 😂

Anonymkode: b278e...ffe

Skrevet

Ansiktet mitt er forholdsvis pent, har store øyne.. men ja, det blir veldig markert ift resten av kroppen..

er det turn-Off??

TS

Skrevet

Når man er tynn, er det veldig fint når hodet er stort. Og hvis du da beholder det litt runde ansiktet, er det utrolig fint og fordel i stedet for et smalt hengslete ansikt mange får når de er tynne.

Anonymkode: 84091...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 20.10):

Altså, jeg har gått ned 30 kg, og har en bmi på 21. synes ansiktet mitt er UFORHOLDSMESSIG stort ift resten av kroppen. Hva skal jeg gjøre?? Er redd det er turn-Off på Tinder-profilen min 😮

Sikkert bare fordi det er uvant. 

Anonymkode: f1a91...317

• Liker 1
Skrevet

Det er bare du som er uvant med de nye proposjonene. Garantert ingen andre enn deg som tenker det.

Anonymkode: 41de7...ca6

• Liker 2
Skrevet

Det er nok bare uvant for deg ☺️

Anonymkode: bbdde...9c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 20.10):

Det kan du gjøre fint lite med. Proporsjonene dine er som de er. Og så er det først og fremst viktig hva andre synes. 

Anonymkode: 53173...193

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 20.53):

Når man er tynn, er det veldig fint når hodet er stort. Og hvis du da beholder det litt runde ansiktet, er det utrolig fint og fordel i stedet for et smalt hengslete ansikt mange får når de er tynne.

Anonymkode: 84091...191

Nei

Anonymkode: 58611...9ab

Skrevet

Du må gå opp til en vekt som matcher din hodestr.

Anonymkode: 58611...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...