LiseTV Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg er klar over at jeg er kjolegal, digger kjoler. Kjøper alt for mange kjoler. Hadde en telling av kjoler, kom til 92. Noen er flere år gamle også. Kunne ikke kvittet meg med dem. 35 kjoler har jeg donert til innsamlinger. 25 har jeg lagret før jeg bestemmer meg for sjebnen for dem. Har nok til å variere hverdagen og helgene. Skulle vert i en kjoleklubb. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 LiseTV skrev (17 timer siden): Jeg er klar over at jeg er kjolegal, digger kjoler. Kjøper alt for mange kjoler. Hadde en telling av kjoler, kom til 92. Noen er flere år gamle også. Kunne ikke kvittet meg med dem. 35 kjoler har jeg donert til innsamlinger. 25 har jeg lagret før jeg bestemmer meg for sjebnen for dem. Har nok til å variere hverdagen og helgene. Skulle vert i en kjoleklubb. Kan du ikke fortelle noe nytt, er dette en fetisj for deg, virker nesten slik, du har liksom oppheng i denne tematikken. Anonymkode: 2c2ac...b4c 8 1
LiseTV Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan du ikke fortelle noe nytt, er dette en fetisj for deg, virker nesten slik, du har liksom oppheng i denne tematikken. Anonymkode: 2c2ac...b4c Hvorfor er du anonym? 2
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Sist jeg talte kom jeg til 119 kjoler,men så kom jeg på at jeg også hadde flere på vaskerommet, på vår hytte og på foreldrene mine sin hytte. Da ga jeg opp å telle. Så du er ikke eneste. 😆 1 1
LiseTV Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2022 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Sist jeg talte kom jeg til 119 kjoler,men så kom jeg på at jeg også hadde flere på vaskerommet, på vår hytte og på foreldrene mine sin hytte. Da ga jeg opp å telle. Så du er ikke eneste. 😆 Søster min brukernesten alltid kjoler.
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 LiseTV skrev (3 minutter siden): Søster min brukernesten alltid kjoler. Jeg også. Til sammenligning har jeg fire bukser (om man ser bort fra treningsklær).
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 LiseTV skrev (2 timer siden): Hvorfor er du anonym? Hvorfor lurer du på det ? er det en fetisj du har ? Anonymkode: 2c2ac...b4c 3 1
LiseTV Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor lurer du på det ? er det en fetisj du har ? Anonymkode: 2c2ac...b4c Nei bare liker å ha på kjole, er ikke det lov da?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 LiseTV skrev (2 minutter siden): Nei bare liker å ha på kjole, er ikke det lov da? Joda, men du har et totalt oppheng, minner kraftig om en fetisj, det er lov det også Anonymkode: 2c2ac...b4c 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 Min søster bruker kjole nesten hele døgnet året rundt. Etter joggetur er det på med kjole med engang hun kommer hjem. Hun har en jobb der hun kan bruke kjole, og det gjør hun. Hun har ca 30 kjoler, har en jobb der hun kan bruke kjoler. Anonymkode: e5e49...6bb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #12 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min søster bruker kjole nesten hele døgnet året rundt. Etter joggetur er det på med kjole med engang hun kommer hjem. Hun har en jobb der hun kan bruke kjole, og det gjør hun. Hun har ca 30 kjoler, har en jobb der hun kan bruke kjoler. Anonymkode: e5e49...6bb Sover hun med kjolen, siden du sier døgnet rundt.Har hun 2 jobber der hun kan bruke kjole siden du skriver det 2 ganger på rad. Anonymkode: 2c2ac...b4c 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #13 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Joda, men du har et totalt oppheng, minner kraftig om en fetisj, det er lov det også Anonymkode: 2c2ac...b4c Selvfølgelig er det en fetisj når menn bruker kjoler. Anonymkode: 06851...d0c 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #14 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg elsker kjoler, og bruker bare kjoler. Bortsatt fra da jeg trener, eller sover. Så jeg har ganske mange kjoler. Nå er jeg i 40 årene, og i går gikk jeg gjennom skapet. Og fant noen kjoler i str. 32 og 34. De vil jeg jo aldri få på meg igjen, de brukte jeg jo for litt over 20 år siden. Så da ble det noen poser med kjoler, og jeg burde vel ha kvittet meg med de for lenge siden. Anonymkode: bc11e...a67 2
LiseTV Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2022 Er ikke fetisj ett utrykk i sexualiteten? At jeg bruker kjoler har ikke noe med sexuell stimoli, det bare fordi jeg liker kjoler og dem er behaglege å bruke. Det er praktisk også, bare ettplagg å skifte, slipper bukse. Og en slipper noe som strammer i livet, derfor bruker jeg nesten ikke skjørt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #16 Skrevet 8. oktober 2022 LiseTV skrev (På 1.10.2022 den 21.05): Nei bare liker å ha på kjole, er ikke det lov da? Hvorfor trenger du så mye bekreftelse rundt at du bruker kjoler? Anonymkode: f962e...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #17 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg skulle ønske jeg kunne bruke mer kjoler men.... 1) Jobber i barnehage - upraktisk med kjole under regntøy, dress osv. og når man leker med barna . Ville også ha følt meg overpyntet på jobb... 2) Jeg fryser ALLTID. Føler ikke jeg blir varm nok i kjole. Er ikke strikkekjoler jeg ønsker å gå i.. 3) Sliter med å finne "vinterkjoler" som er fine til min kropp. Litt ekstra ++ Passer best i maxikjoler, men kommer til å fryse rævva av meg hvis jeg skal gå med slike om vinteren. Synes ikke det er fint med tights under, eller strikke-/ ullstrømpebukser... 🥺🥺🥺 Anonymkode: 00f3a...c13
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #18 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 10.05): Selvfølgelig er det en fetisj når menn bruker kjoler. Anonymkode: 06851...d0c Haha nei. Anonymkode: bf38f...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #19 Skrevet 9. oktober 2022 Hva er galt? Er det galt å like kjoler? er det galt å like jeans? Er det galt å like turklær? Hvorfor slenge dritt om noe? Anonymkode: e5e49...6bb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #20 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg skjønner ikke dette innlegget.. har du noen spørsmål? Er det en debatt ang kjoler? Anonymkode: c5c71...5c7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå