AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Del Skrevet 30. september 2022 Har prøvd å bli gravid i 2,5 år, hvorpå jeg kun har hatt eggløsninger i snart et år. Får eggløsning v hjelp av Letrozol. Pleier å få eggløsning på dag 13/14/15 og har alltid smerter i eggstokkene når jeg har eggløsning. Denne perioden har jeg dog ikke kjent noen ting til eggløsning. Er på syklusdag 26 nå. Kan jeg ha hatt eggløsning selvom jeg ikke har hatt symptomer? Pleier å teste, men gjorde ikke det denne perioden da jeg var på ferie og ville prøve å koble ut.. hva er dine erfaringer? Anonymkode: 85e74...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 Noen ganger var det eneste symptomet mitt eggløsningsslim😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 1. oktober 2022 #3 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kjenner veldig godt eggløsning. Kjenner det bedre enn mensen faktisk. Men tror det er uvanlig å kjenne det så godt som jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 1. oktober 2022 #4 Del Skrevet 1. oktober 2022 kjenner det godt ja.. spesielt i den ene eggstokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har aldri kjent eggløsning. Anonymkode: c7038...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Del Skrevet 1. oktober 2022 Kjenner det ja Anonymkode: d8e44...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå