Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at det er mensen og ikke noe annet ? 

Tror jeg fikk min første menstrasjon nå 5 mnd etter fødsel. Mini har begynt å få grøt til kvelds ( elsker det) og hørt at mange får mensen tilbake når babyen begynner å spise. Fullammer ennå. 

Det første 1.5 døgnet blødde det enormt, mer enn etter fødsel ( bortsett fra selve fødsel, blødde jeg kun noen dager). Måtte skifte bind på natten. Det er også mye klumpete blod, men alt er helt ferskt. Er dette normalt? 

Det roet seg ned etter 1 døgn og er tilbake til den normale blødningen jeg pleide å ha. Litt murringer, men ellers ingen tegn til at mensen skulle komme eller at det er mensen. Ikke hatt det sånn før.

Anonymkode: 992c9...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg forstår det rett,får babyen grøt om kvelden og da fullammer du ikke lenger. Helt normalt om mensen kommer da, og beskrivelsen høres helt vanlig ut. Har selv fått mensen 6-8 uker etter fødselene,selv ved fullamming. Litt annerledes blødninger i starten, men gikk rett inn i normal syklus på 30-32 dager. Har vært så heldig å få mindre og mindre menssmerter etter hvert svangerskap, men dette varierer veldig.

Anonymkode: 17cdf...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...