Gå til innhold

Si din verste hemmelighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

…min verste må være at min bestemor var litt for glad i mine bryster da jeg var tenåring, samt tissen til min fetter.

De fleste tror at jeg ikke har kontakt med henne, fordi jeg ikke liker at hun skal bestemme hva jeg skal gjøre/si. 
…men sannheten er at jeg beskytter barna mine fra henne.

Anonymkode: 8dd20...316

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg sto i med en 18 år yngre mann i svigerfamilien når jeg fortsatt var gift

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pulte en nesten-nabo i 40-åra da jeg var 15.

Min mor vet ikke at jeg er gift(ikke med han over seff :fnise: )

Anonymkode: 1fe91...618

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luktet på mammas brukte truser og nylonstrømper/strømpebukser og høye hæler når jeg onanerte som yngre, startet med dette i 12 års alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff på min brors svigermor på danskebåten.   Vi ble sittende å prate og drikke litt, og fant fort tonen.  Det ble enda mer drikke, så litt dans og mer drikke..... osv.   Hun var fint oppkledd, sminket og velduftende parfymert.  Og hun klarte rett å slett å gjøre meg kåt.  Under en slowdance kunne hun tydelig merke ereksjonen min, hun trakk seg ikke unna for å si det sånn.

Det ene tok det andre, og vi havnet på lugaren min.  Jeg var i slutten av tjueåra, og hun var nærmere 60 enn 50.

Anonymkode: 8622d...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke min hemmelighet, men jeg som må holde på den. En venninne brøt taushetsplikten og informerte meg om en annen person jeg kjenner godt sine private helseopplysninger, en abort. Nå må jeg alltid passe meg når jeg drikker, fordi jeg vet noe jeg ikke burde vite og er livredd for å plumpe ut med det

Anonymkode: 01cb8...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...