AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg oppdaget at jeg er gravid, jobber kun som vikar i vikarbyrå, har fått et fast oppdrag fram til jul, men etter jul er det uvisst. Vikar byrå vil selvfølgelig finne oppdrag for meg, men det er så uvisst hvor mye det blir. Leste noe om at om jeg jobber mindre enn 75 % så vil barnefar få mindre foreldre penger. Jeg er litt stresset for å ikke få nok jobb. Noen som har noen råd? Anonymkode: cea0c...c79
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Nå har det vel kommet en ny regel om at far får foreldrepenger i 8 uker uavhengig av aktivitet mor har, men skal han ha foreldrepenger lenger så må mor oppfylle aktivitetskravet på 75%. Anonymkode: 7e461...04a
Sofakona Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Du må vel jobbet iallefall 6 mnd for å få foreldrepenger. Og da får dere begge permisjon og penger. Om ikke får du engangsstønad og mannen din for ikke permisjon Om du ikke får jobbet lenge nok ta engangsstønad. Vi klatre oss på det og 1 lønn fra mannen mik
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har det vel kommet en ny regel om at far får foreldrepenger i 8 uker uavhengig av aktivitet mor har, men skal han ha foreldrepenger lenger så må mor oppfylle aktivitetskravet på 75%. Anonymkode: 7e461...04a Vet du, jeg har lest det feil. Det er kun hvis mor ikke har rett på foreldrepenger at de 8 ukene gjelder for far. Beklager Anonymkode: 7e461...04a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå