Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom dere treffer en person etter å ha chattet, skrevet med dem og ikke ønsker mere kontakt, hva gjør dere da? Sier dere ifra, eller bare driter dere i det?? Kanskje man ikke trenger å si noe til de stygge, eller de som kommer utabygds fra??

Ikke desperat

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje man ikke trenger å si noe til de stygge, eller de som kommer utabygds fra??  

Ikke desperat

Unnskyld? Fortjener man ikke å bli behandlet ordentlig fordi om noen synes en er stygg? Skamme seg!

Alle fortjener å bli behandlet. Har du møtt noen, dere avtaler å møtes igjen, dere snakker sammen etc. så er det vel naturlig å bryte på en ordentlig måte? For dere har møtt hverandre med et forhold i tankene?

Om du har møtt dem via chat eller på annen måte spiller vel ingen rolle? Behandle folk med respekt du, uansett.

Hvordan vil du selv bli behandlet? Dumpa uten et ord av en fyr du kunne tenke deg å bli bedre kjent med? Husk at det kan være fordi han synes du er stygg. Nei, tror ikke det er noe stas for selvtilliten og selvfølelsen, nei.

Dessuten liker vel de fleste av oss å være sammen med mennesker vi liker for den de er, ikke for hvordan de ser ut, men det er en annen diskusjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg prøvde bare å sette meg inn i den andres situasjon. Jeg ville aldri ha "dumpet" noen, ikke engang venner, ihvertfall ikke uten å forklare hvorfor. Og da hadde det ikke gått på utseendet. Men saken er altså at jeg traff en som jeg ikke har hørt noe ifra etterpå. Lurte derfor på om det gjaldt andre regler for oss stygge og oss som kommer fra andre steder..for det er vel derfor jeg ikke har hørt noe mere!! Han sa før vi møtes at vi også kunne være venner, men jeg er visst ikke engang verdt det. Det ble ikke sagt noe spesielt om videre kontakt da vi møttes, men kanskje jeg burde skjønt det....Synes vi hadde god kontakt jeg, men jeg tar jo som regel feil. Kommer ikke til å ta kontakt for å spørre hvorfor; jeg er dritlei av å høre hvor stygg og fæl jeg er. Men synes han kunne hatt såpass guts at han sa klart ifra at han ikke ville ha noe mere med meg å gjøre UTEN at jeg måtte spørre om det! !!

Skrevet

Hei Gjest!

For en dust, han er vel ikke verdt at du går rundt og har slike nedverdige tanker vel?? :x

Vær glad du ble kvitt ham du, tydligvis møtte du en som ikke hadde helt ærlige hensikter!

Glem hele episoden!

Jeg er sikker på at du er et flott menneske! :)

Klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Dessverre må jeg vel si - så har dette styrket min avsky for folk på bygda...

Skrevet

Jeg står for mine ord - selv om jeg et øyeblikk der trodde det var du som tenkte sånn... sorry...

Men helt ærlig - alle mennesker fortjener respekt og kan de ikke gi deg det - vel så er han ikke verdt deg!

Klem!

Skrevet
Dessverre må jeg vel si - så har dette styrket min avsky for folk på bygda...

:hoho: Er det mulig!!!!!!!!!!!! Tror du må ta en runde med deg selv, anonym!!! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho: Er det mulig!!!!!!!!!!!! Tror du må ta en runde med deg selv, anonym!!! :roll:

Så det synes du. Vel, jeg sitter ikke å skryter av meg selv, og behandler andre som dritt etterpå. Tre nisselua litt lenger ned og ta på hørselsvern!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...