AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Hvor lang tid tok det før du orket å treffe kvinnen mannen din var utro med og valgte ? I hvilken sammenheng traff du henne og hvordan taklet du det? Anonymkode: fa50a...b65
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Jeg synes ikke desse elskerinnene fortjener et eneste øyeblikks oppmerksomhet what so ever. Det er mannen som har vært idiot Anonymkode: 878c5...b47 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg synes ikke desse elskerinnene fortjener et eneste øyeblikks oppmerksomhet what so ever. Det er mannen som har vært idiot Anonymkode: 878c5...b47 Man må dessverre ha en relasjon til dem når det er barn inn i bildet. Anonymkode: fa50a...b65 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid tok det før du orket å treffe kvinnen mannen din var utro med og valgte ? I hvilken sammenheng traff du henne og hvordan taklet du det? Anonymkode: fa50a...b65 Nå var jeg og eks kun sammen i 5 år og ingen barn. Jeg tror det tok 1.5 år før jeg dro på fest der jeg visste at de kom til å være. Anonymkode: 07389...cbf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Min mann er utro med en kollega as we speak, han vet ikke at jeg vet. Vi har to barn sammen. Jeg kommer aldri til å snakke med han igjen når vi er over. Aldri. Skal skaffe meg advokat og ordne en solid samarbeidsplan for barna, hvor vi ikke må sees. Ved overlevering annet enn barnehage skal jeg sørge for å ha en tredjeperson involvert. Kontakt vil jeg kun ønske via en tredjepart i e-post form. Kall meg idiot da «barna» fortjener bedre, men jeg tror barna vil være tjent med at mamma og pappa ikke snakker sammen, da det vil bli verre enn om ikke. Sviket er for stort til at jeg er villig til å ha noe med han å gjøre igjen noensinne. Anonymkode: f61d4...a63 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Min mann er utro med en kollega as we speak, han vet ikke at jeg vet. Vi har to barn sammen. Jeg kommer aldri til å snakke med han igjen når vi er over. Aldri. Skal skaffe meg advokat og ordne en solid samarbeidsplan for barna, hvor vi ikke må sees. Ved overlevering annet enn barnehage skal jeg sørge for å ha en tredjeperson involvert. Kontakt vil jeg kun ønske via en tredjepart i e-post form. Kall meg idiot da «barna» fortjener bedre, men jeg tror barna vil være tjent med at mamma og pappa ikke snakker sammen, da det vil bli verre enn om ikke. Sviket er for stort til at jeg er villig til å ha noe med han å gjøre igjen noensinne. Anonymkode: f61d4...a63 Jeg tror det ville være klokt å myke dette ned når du har kommet deg i orden. og fått ned blodtrykket. Hvis vil være en god mor for barna dine så lar du de vokse opp i et hjem der det er tolerert at de har en far som de kan tørre å snakke om. Du vinner ingenting på la deg bli spist opp av hat innvendig. Du klarer ikke å skjule det ovenfor barna. Du får heller tenke at du kan late som han ikke eksisterer når det er åpning for det. Anonymkode: 878c5...b47 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man må dessverre ha en relasjon til dem når det er barn inn i bildet. Anonymkode: fa50a...b65 En kan ha et samarbeid med far. Hun kan en glatt overse. De stemødrene som kommer av utroskap kan en fade ut totalt Anonymkode: 878c5...b47 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 En jeg kjenner fant en film av mannen og en eller to kvinner på telefonen hans (tilfeldig, hun klarte å sende den fra hans til sin egen mobil på en eller annen måte, hun aner ikke hvordan hun gjorde det). Hun ringte til elskerinnen og spurte henne hvordan det føltes å forsøke å ødelegge et ekteskap og om hun ikke tenkte på barna osv. De er fortsatt gift. Anonymkode: 81831...8ec
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Det ble opp til han. Hun skal være død for oss begge. Han måtte si opp. Sletta alle spor etter henne som jeg vet om. Anonymkode: 91452...0ad
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 Hvorfor skal jeg forholde meg til henne? Det må vel være straff nok at hun ender opp med det søppelmennesket av en narsissist, tyv, bedrager, utro- og med klamydia fant jeg ut idag. Anonymkode: e4658...e51 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Hun betyr ingenting for meg. Eksen som hadde det ansvaret. Likevel er det kun eksen jeg forholder meg til. Har ikke et ønske om å leke big happy family med henne. Snakker ikke stygt om henne til barna, men hun er luft for meg. Anonymkode: dbfb6...7ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå