AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #221 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, det blir mange spørsmål på en gang, prøv å formulere et litt kortere og kom tilbake 🙂 Anonymkode: daea5...d4e Sorry, jeg prøver igjen😊 Ser denne N på meg som en god venn hun setter pris på? Anonymkode: e64b6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #222 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vil det gå min vei i nabokonflikten jeg står i ? Anonymkode: a112e...714 Ser ut som det er mye stahet og konflikter her. Svaret er ja, men at det kan lønne seg å tenke ut et kompromiss eller en løsning, kan hende du må gi litt etter for å få mer igjen. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #223 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 20.04): Ja, men virker som det prøves å gå videre og ta lærdom av det. Men det er sterk ja her for anger. Anonymkode: daea5...d4e Takk, føler det samme Anonymkode: fd6fb...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #224 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ser en ny start ja, men sett deg selv først og gå hvis det ikke er bra nok. Anonymkode: daea5...d4e Takk, hvis du kan og har mulighet. klarer du se flytting nærmere hverandre om den har noe å si? Anonymkode: fd6fb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #225 Del Skrevet 5. oktober 2022 Vil forholdet med sønnen min noen gang bli bedre ? Anonymkode: 218fa...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #226 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har litt problemer med svaret ditt, det ser ut som et tilbud vil komme, men at ved å ta det så går det på bekostning av deg og det du egentlig vil, og det tynger deg ned? Anonymkode: daea5...d4e Skjønte ikke helt.. jeg får nok ikke tilbud utover det jeg har søkt, og jeg søker bare på det jeg vil. Så svaret er et nei? Jeg får ikke noe? Anonymkode: b8d4a...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #227 Del Skrevet 5. oktober 2022 Skal jeg satse på elskeren eller mannen? Anonymkode: 3d1e4...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #228 Del Skrevet 5. oktober 2022 Får jeg ny jobb i løpet av året? Anonymkode: 772df...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #229 Del Skrevet 5. oktober 2022 Får jeg meg kjæreste før jeg fyller 30? Anonymkode: 5c3ae...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #230 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, har valgt å ikke svare på spørsmål angående seriøse tema som har med helse å gjøre, alt godt til deg! Anonymkode: daea5...d4e Ok, tenkte bare om du ville gjette. Så kunne Jeg oppdatere om det stemte når den tid kommer. Bare for gøy😄 Anonymkode: 8e874...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #231 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble ikke ja/nei svar til deg, det er mer en oppfordring til å prøve å la stress og bekymringer ligge, ikke oppsøke det som ikke gir svar eller lete etter svar på feil steder, om du forstår? Det er litt vanskelig, men at det kommer mer til deg etterhvert, at det er en prosess som går og svarene du søker vil kanskje ikke komme som du tror, eller forventer, men at ting kommer mer frem underveis. At nå er mer tiden for å forsøke å ta vare på seg selv også. Anonymkode: daea5...d4e Hm. Ut fra dette svaret ser det ut til at forvirringen min vil fortsette. Jeg har ikke gjort noe for å få svar, fordi situasjonen er noe komplisert. Jeg tar rådet ditt, og prøver å slutte å gruble. Takk skal du ha! Anonymkode: 3c4e2...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #232 Del Skrevet 5. oktober 2022 Vil jeg bli gravid? Anonymkode: d9744...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #233 Del Skrevet 5. oktober 2022 Liker han meg eller ikke? Anonymkode: 859d9...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #234 Del Skrevet 5. oktober 2022 Har to spørsmål til, om det er ok😊 Kommer eksen min og jeg til å bli venner igjen som møtes og tilbringer tid sammen blant? Kommer den samme eksen til å være sammen med nåværende kjæreste i lang tid? Anonymkode: e64b6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #235 Del Skrevet 5. oktober 2022 Takk, hvis du kan og har mulighet. klarer du se flytting nærmere hverandre om den har noe å si? Anonymkode: fd6fb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #236 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer jeg gjennom dette? Anonymkode: ff2bc...d4e Det er en vanskelig energi over dette. Ja, men vær klar for forandringer, vær klar over alle muligheter og bruk alt vettet og styrken du har. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #237 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vil min gründervirksomhet snart begynne å vokse? Anonymkode: 20cf7...ca7 Is i magen og nervene under kontroll, svaret er ja. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #238 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, Har møtt en fyr som jeg har falt veldig for, kan det bli oss to? ❤️ Anonymkode: 5926c...bcd Beklager, det ser ikke slik ut, samtidig vil jeg si at det er til det beste, er en veldig ustabil energi fra ham. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #239 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sorry, jeg prøver igjen😊 Ser denne N på meg som en god venn hun setter pris på? Anonymkode: e64b6...091 Svaret er er definitivt ja, det advares mot angst og usikkerhet her. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #240 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk, hvis du kan og har mulighet. klarer du se flytting nærmere hverandre om den har noe å si? Anonymkode: fd6fb...54e AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk, hvis du kan og har mulighet. klarer du se flytting nærmere hverandre om den har noe å si? Anonymkode: fd6fb...54e Lurer du på om dere flytter nærmere sammen? det må være formulert som ja/nei spørsmål. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå