AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Del Skrevet 30. september 2022 Vi er godt oppi 30 årene og prøver å bli gravid. Han har barn fra før, det har ikke jeg. til nå: 6 sykluser der vi traff dagen flr eggløsning eller på eggløsning. 4 sykluser der vi kun traff 3 dager før grunnet reise med jobb. Ville dere sagt 3 dager før regnes som gyldig prøve? Lest at enkelte menns sædceller kanskje bare lever i 1-2 døgn. Anonymkode: 8fd68...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 Om.du er 100% på eggløsning dagen så teller siste gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Sofakona skrev (5 minutter siden): Om.du er 100% på eggløsning dagen så teller siste gangen Ikke 100% sikker men ut fra temp tenker jeg at jeg har 13 dager lutealfase. Hva mener du med teller siste gangen? Anonymkode: 8fd68...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 Leste litt feil,men ja3 dager før eggløsning teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå