Gå til innhold

Jeg hadde min beste sex noesinne i natt, og med ei annen jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri kommet med noe jeg har ligget med før, men med henne kom jeg flere ganger. Jeg har vert bifil siden jeg var 12år,men har bare vert i forhold/ hatt sex med gutter.

For en stund siden begynte jeg i en ny jobb ,der jeg traff henne jeg hadde sex med i natt, verdens vakreste dame for min del, har falt helt pladask og vi skal på date neste lørdag, hun trodde jeg ville bare ha sex,men jeg vil gjerne date henne.

Noen som har opplevd det samme? om det var med en mann eller kvinne spiller ingen rolle.

Jeg er 26 og har ikke barn, og vet heller ikke om jeg vil ha ennå, Men er veldig glad i barn. hun har en på 7 år

Anonymkode: 75e67...c2f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok lesbisk. Eller i det minste tenner du mye mer på kvinner enn menn 

Anonymkode: 440f4...8cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er bifil ja :) vert det nesten hele livet

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er bifil ja :) vert det nesten hele livet

Joda, men jeg tenker det er et tegn når du aldri har fått orgasme med en mann, men får det første gang med en kvinne

Er det ikke?

Tross alt så opplever de fleste kvinner å få orgasme med menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, men jeg tenker det er et tegn når du aldri har fått orgasme med en mann, men får det første gang med en kvinne

Er det ikke?

ja det kan hende du har rett, men jeg har bare sett på meg selv som bifil

Skrevet

Hva med en transe?

Anonymkode: e74d8...645

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det ikke?

Nei! Man kan tenne på, og forelske seg i, begge kjønn, og likevel få bedre orgasmer med ene. 

Bifil er en ting. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har opplevd det samme? om det var med en mann eller kvinne spiller ingen rolle.

Velkommen 😅

Samme erfaring som deg. Trodde jeg visste hva bra sex var, helt til jeg hadde sex med en annen jente💃🏼

Anonymkode: 19d9d...936

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi?

Jeg er bifil, men tiltrekkes stort sett menn, og har kun hatt mannlige kjærester/faste partnere.

Beste sexen jeg har hatt, har vært med jenter🤷🏼‍♀️. Er jo ikke så unaturlig at jenter er «best» til å gi jenter nytelse da💃🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke?

Vel, kvinner som har sex med kvinner får langt oftere og langt flere orgasmer. 

Anonymkode: d2c7f...742

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, kvinner som har sex med kvinner får langt oftere og langt flere orgasmer. 

Anonymkode: d2c7f...742

Nettop.

Rart hvor mange menn som føler seg truet og blir usikre på seg selv bare fordi kvinner har best sex med andre kvinner.

Det betyr jo ikke at sex med en mann ikke kan være bra liksom😂🤦🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Har samme erfaring. Ikke gidd å høre på det derre "du er lesbisk" tullet hvis du er bifil. Statistikk viser at det ikke stemmer, siden kvinner som har sex med kvinner har oftere orgasme og er mest fornøyd med sexlivet ,mens kvinner som kun har sex med menn er minst fornøyd.

Anonymkode: 139f3...35e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det ikke?

Nei det er ikke et tegn. Det betyr bare at kvinner vet best hvordan tilfredstille Kvinner. Er jo ikke så rart det.

Tross alt har de fleste kvinner sex med menn. Så ikke rart flest kvinner får orgasme med menn 😂🙈

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke?

De fleste opplever jo ikke å få orgasme med menn. Mange menn aner jo ikke hva de holder på med, og får i tillegg vondt i egoet når man foreslår å hjelpe til selv under sex eller bruke leketøy. Min samboer unngår bruk av dette for han vil bare at jeg skal komme naturlig med noe han gjør, noe jeg ikke klarer. Gidder ikke røre klitoris engang.

Har aldri hatt sex med en dame men kan likevel se for meg at kvinner vet hvordan kvinner fungerer bedre, og hvordan man får en annen kvinne til å komme. Uten at man er lesbisk av den grunn. 

Anonymkode: 99f36...07d

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De fleste opplever jo ikke å få orgasme med menn. Mange menn aner jo ikke hva de holder på med, og får i tillegg vondt i egoet når man foreslår å hjelpe til selv under sex eller bruke leketøy. Min samboer unngår bruk av dette for han vil bare at jeg skal komme naturlig med noe han gjør, noe jeg ikke klarer. Gidder ikke røre klitoris engang.

Har aldri hatt sex med en dame men kan likevel se for meg at kvinner vet hvordan kvinner fungerer bedre, og hvordan man får en annen kvinne til å komme. Uten at man er lesbisk av den grunn. 

Du tar feil. De fleste kvinner får orgasme med mannen. I alle fall noen ganger. Google it.

https://www.nettavisen.no/nettavisens-sexundersokelse/sex-og-samliv/sex/undersokelse-avslorer-slik-star-det-til-med-nordmenns-sexliv/f/5-95-356425

Det er bare 17% av kvinner som aldri får orgasme med partner. Over halvparten får orgasme mer enn halvparten av gangene.

Du høres ut som hele KG i én person, men alle menn er ikke som din samboer.

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De fleste opplever jo ikke å få orgasme med menn. 

Kilde?

Anonymkode: d036b...b34

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

ja det kan hende du har rett, men jeg har bare sett på meg selv som bifil

Ikke tenk så mye på hvilken -fil du er i.  Tenk heller på hva du tenner på og hva som funker. Det virker som du har funnet noe virkelig bra nå så da er det bare å kjøre på. :)

-fil er praktisk som en kjapp forklaring til noen som lurer på hvilken legning du har men selve ordene er for unøyaktige for å gi en god beskrivelse av det mangfoldet som seksualitet kan være.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du tar feil. De fleste kvinner får orgasme med mannen. I alle fall noen ganger. Google it.

https://www.nettavisen.no/nettavisens-sexundersokelse/sex-og-samliv/sex/undersokelse-avslorer-slik-star-det-til-med-nordmenns-sexliv/f/5-95-356425

Det er bare 17% av kvinner som aldri får orgasme med partner. Over halvparten får orgasme mer enn halvparten av gangene.

Du høres ut som hele KG i én person, men alle menn er ikke som din samboer.

https://www.kk.no/samliv/mange-kvinner-klarer-ikke-oppna-orgasme-under-samleie/67735185 Også tar du feil i følge denne artikkelen. En artikkel beviser jo ikke en sannhet. Man kan finne artikler om at jorden er flat.

Selvfølgelig er ikke alle menn som min samboer, men har endel annen sex erfaring enn min mann og kan derfor konkludere med at de fleste er slik som bryr seg om egen nytelse og får skadet ego om de ikke får deg til å komme selv. Sorry ass, men at bare noen kvinner får orgasme noen ganger som i artikkelen din støtter mitt utsagn med at «de FLESTE opplever ikke orgasme med menn». Jeg skriver ikke alle. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

https://www.kk.no/samliv/mange-kvinner-klarer-ikke-oppna-orgasme-under-samleie/67735185 Også tar du feil i følge denne artikkelen. En artikkel beviser jo ikke en sannhet. Man kan finne artikler om at jorden er flat.

Selvfølgelig er ikke alle menn som min samboer, men har endel annen sex erfaring enn min mann og kan derfor konkludere med at de fleste er slik som bryr seg om egen nytelse og får skadet ego om de ikke får deg til å komme selv. Sorry ass, men at bare noen kvinner får orgasme noen ganger som i artikkelen din støtter mitt utsagn med at «de FLESTE opplever ikke orgasme med menn». Jeg skriver ikke alle. 

Det står ikke i din link at de fleste kvinner ikke får orgasme med mannen.

Det som står er at kun 25% får orgasme ved inn/ut sex uten å stimulere klitoris. Det er ikke det samme.

Alle oppegående menn fokuserer på klitoris før og/eller under samleie. Alle oppegående menn bruker tunge og/eller fingre.

Hvorfor skjønner ikke samboeren din hva som må til? Ikke spør meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...