Gå til innhold

Hvilken fjernstyrt klitorisvibrator er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For bruk på restaurant og lignende med typen som styrer. 

Vibrator egg fra kondomeriet og Lush er vel for innvendig bruk i vagina? Har prøvd vibratoregg på klitoris og den ligger ikke stødig nok i trusa så er på jakt etter en bra klitoris vibrator som kan fjernstyres med fjernkontroll eller app. 

Anonymkode: 7cc7e...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For bruk på restaurant og lignende med typen som styrer. 

Vibrator egg fra kondomeriet og Lush er vel for innvendig bruk i vagina? Har prøvd vibratoregg på klitoris og den ligger ikke stødig nok i trusa så er på jakt etter en bra klitoris vibrator som kan fjernstyres med fjernkontroll eller app. 

https://www.nytelse.no/vibrerende-truse/screaming-o-my-secret-vibrerende-truse-sort/kvinner/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du prøvd den?

Nei, for jeg er mann men den her sitter i trusa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (1 time siden):

Nei, for jeg er mann men den her sitter i trusa

Det hjelper ikke. Mange av de trusene er slappe og har lommen til vibratoren på helt feil sted. Er ute etter erfaring fra kvinner som har prøvd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hjelper ikke. Mange av de trusene er slappe og har lommen til vibratoren på helt feil sted. Er ute etter erfaring fra kvinner som har prøvd 

ok forstår. da må du finne en vibratoer som du kan strippe fast med noen reimer eller denne https://www.orion-shop.no/artikkel/trusevibrator-05978050000?_gl=1*eo2ffb*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwyt-ZBhCNARIsAKH1177cn4mW-U7RXAeLdKCm8YdmjxLd815f_fBhNYXUismBNePANO9ziRMaAkUQEALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd selv.... Men lush har også en klitoris vibrator jeg var planer om å kjøpe.... Man fester den i egen truse....ikke en som følger med.... Type magnet så den sitter der den skal.....

Verdt å sjekke ut hvertfall. lovense er vel firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (47 minutter siden):

Jeg vil ikke ha tips fra menn sa jeg. Jeg vil ha førstehåndstips fra noen som har personlig erfaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (42 minutter siden):

Har ikke prøvd selv.... Men lush har også en klitoris vibrator jeg var planer om å kjøpe.... Man fester den i egen truse....ikke en som følger med.... Type magnet så den sitter der den skal.....

Verdt å sjekke ut hvertfall. lovense er vel firmaet.

Lush har jeg hørt er utrolig svak vibrering og kun innvendig vibrator 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...