Gå til innhold

Jeg skal skilles, og er virkelig knust, jeg ønsket ikke dette,men mannen ønsker det, han har truffet en annen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Stakkars deg, og stakkars alle de seks barna som må stå oppi alt dette kaoset! 

Skjønner at du har det fælt. Prøv å nyte alene-tiden du får annenhver helg? Gjør noe hyggelig ut av tiden med venner eller familie? 

PS, det er også lov å drikke seg full med en venninne og snakke om at mannen er et rasshøl! En gang eller to. 😈

Anonymkode: 2299f...016

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow! Stakkars deg, og stakkars alle de seks barna som må stå oppi alt dette kaoset! 

Skjønner at du har det fælt. Prøv å nyte alene-tiden du får annenhver helg? Gjør noe hyggelig ut av tiden med venner eller familie? 

PS, det er også lov å drikke seg full med en venninne og snakke om at mannen er et rasshøl! En gang eller to. 😈

Anonymkode: 2299f...016

Tusen takk

akkurat nå har jeg nok med meg selv,men skal på besøk litt senere, på middag hos min bror og kjæreste kl 20, og så skal vi se film. Veldig glad for de rundt meg, har et par venninner,men de er så opptatte med sin familie, og det er jo forstårlig,men har min bror og svigerrinne i alle fall.

Ja tenker også mye på barna, både mine og hennes, kan jo ikke være så enkelt for noen av de, han på 4-5mnd forstår vel ikke så mye,men de andre 5

Anonymkode: a079f...119

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Sorry, men skjønner ikke hvordan en dame med baby på 4 mnd orker å ha en affære med noen!

Og det betyr at de traff hverandre mens hun var gravid. Sikker på at det ikke er eksen din sitt barn?

Anonymkode: fa35c...f51

• Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry, men skjønner ikke hvordan en dame med baby på 4 mnd orker å ha en affære med noen!

Og det betyr at de traff hverandre mens hun var gravid. Sikker på at det ikke er eksen din sitt barn?

Anonymkode: fa35c...f51

Nei ikke vet jeg. Nei er ikke hans, babyen lå i magen og de begynte og holde på

Skrevet

Så tilsammen kommer de til å ha seks barn boende annenhver helg? Og de flyttet sammen for en uke siden? Eksen din kommer til å angre ts. Han har tatt et valg som kommer til å gjøre livet hans vanskelig, og det kommer til å bli langt fra så idyllisk som han sikkert har trodd. I tillegg er det en sorgprosess han garantert må gjennom hvis dere har vært sammen i 27 år. 50-50 løsning bør du vel ikke bekymre deg for, det er vel tvilsomt at de ønsker å ha 6 barn boende? 

Anonymkode: 2346f...d5b

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet

Mannen er idiot! Og det vil han snart oppdage, når rusen har gitt seg.. Men du kommer til å klare deg! Du har jo en flott gjeng med fire unger. Og barna dine er de viktigste.. Klem ❤️

Anonymkode: e1b9e...87e

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så tilsammen kommer de til å ha seks barn boende annenhver helg? Og de flyttet sammen for en uke siden? Eksen din kommer til å angre ts. Han har tatt et valg som kommer til å gjøre livet hans vanskelig, og det kommer til å bli langt fra så idyllisk som han sikkert har trodd. I tillegg er det en sorgprosess han garantert må gjennom hvis dere har vært sammen i 27 år. 50-50 løsning bør du vel ikke bekymre deg for, det er vel tvilsomt at de ønsker å ha 6 barn boende? 

Ja håper han vil angre, ikke at jeg tar han tilbake,men at han tenker igjen hva han har gjort. Nei ikke vet jeg,men jeg vil ikke nekte han 50/50, han er en veldig god far

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mannen er idiot! Og det vil han snart oppdage, når rusen har gitt seg.. Men du kommer til å klare deg! Du har jo en flott gjeng med fire unger. Og barna dine er de viktigste.. Klem ❤️

Anonymkode: e1b9e...87e

Tusen takk. Ja jeg håper det, må vel kanskje bare komme over denne sorgen så går ting bedre ❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette. Jeg hadde ikke noe dramatisk brudd med eks, men han møtte en dame med tre barn for å ikke være alene. Etter 3 år med helvete der barna først ikke godtok hverandre, og så fikk to av hennes barn utfordringer har han flyttet inn til sin mor. Det ble for tøff kost for ham. 

Anonymkode: 7430b...8bd

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest rabrabara
Skrevet

Hvis du trenger litt hjelp til å bearbeide og finne litt støtte i andre så har k alle fall fvk her jeg bor krisegruppe. Det var veldig godt for meg i alle fall, 

Skrevet

Du, det kommer til å gå bra. Akkurat nå kjennes det som at hjertet rives ut og frykten for å miste barna også er der. Du føler deg kanskje verdiløs og selvtilliten har fått seg et knekk. 

men, du, det kommer til å gå bra. Mens han nå nyter livet lider du. Om noen uker når du har fått bearbeidet alt, vil du innse at du faktisk har det helt fint uten han. Du kommer til å nyte fridager uten barn og kose deg. Så sitter han der med ny baby, 6 barn og en utslitt samboer som bare kjefter. Og du? Du skal skåle i champagne med nye daten din. 

jeg har vært der du er og er i dag Veldig glad for at det skjedde. Det samme håper jeg for deg💚

• Liker 9
  • Hjerte 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk for gode ord ❤️

jeg skal sjekke ut om de finnes et krisegruppe, hadde vert godt og få snakket litt.

Ja vet at med tiden vil det gå bra. Ikke klar for noe nytt forhold på lenge i alle fall,men kanskje en dag

• Hjerte 2
Skrevet

❤️

Anonymkode: ef38c...ae0

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner redselen din angående om barna vil like seg bedre hos far og hun nye. Det vil ikke skje. Hun vil aldri ta din plass, og om du møter en ny vil ikke han ta pappas plass.

Jeg har vært i en lignende situasjon, og det er veldig tungt og trist, tanker som raser, frykt for fremtiden, kjærlighetssorg og sinne osv. 

Det tar tid, men selv om du nok ikke tror det nå så vil det bli bedre. 

Det er veldig bra du ikke ødelegger mellom far og barna, fortsett med det. Du har alt å vinne i forhold til egen relasjon til barna ved det.

PS. Husk at hverdagen kommer for eksen og han nye etter hvert, og da håper jeg du stråler og kan vise at det går fantastisk med deg. 

Lykke til! 

Anonymkode: 4c251...1d5

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært akkurat der du er. Mannen datet enn annen bak ryggen min, hun har også en i samme klasse som mitt barn. Til sammen har de 6 barn. Det har vært kaotisk og veldig mange reaksjoner hos barna. Barna har tatt ut reaksjonene sine hos meg, det har vært tungt. Nå har det roet seg betraktelig, og jeg har truffet en alle tiders mann. Jeg setter også pris på de barnefrie dagene, og nyter tiden med barna. Det kommer til å bli tøft, men så vil du kjenne det gradvis blir lettere å bære. Stor klem til deg

Anonymkode: 901fe...1b9

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Tja, nesten så jeg ikke tror at dette er sant. Få menn som starter å date en alenemor som er gravid i 6.måned, men alt er jo mulig. Tror jeg ville ha spurt om han er far til barnet, ikke at det gjør noe til eller fra egentlig. Og at de kommer til å møte noen utfordringer er helt sikkert. 

Din største frykt kan du med stor sikkerhet legge bort. Barna kommer ikke til å elske stemor mer enn deg. De kan like og være glad i og alt det der, men mamma er mamma. Og de vel neppe trives mer hos far enn hos deg. 

Du skriver ikke noe om økonomisk situasjon, men fire barn er kostbart, både mht bolig og underhold. Jeg hadde nok vært mer bekymret for den økonomiske biten enn at barna skulle trives bedre hos far. 

Endret av Aureka
  • Liker 2
Skrevet
Aureka skrev (1 minutt siden):

Tja, nesten så jeg ikke tror at dette er sant. Få menn som starter å date en alenemor som er gravid i 6.måned, men alt er jo mulig. Tror jeg ville ha spurt om han er far til barnet, ikke at det gjør noe til og fra egentlig. Og at de kommer til å møte noen utfordringer er helt sikkert. 

Din største frykt kan du med stor sikkerhet legge bort. Barna kommer ikke til å elske stemor mer enn deg. De kan like og være glad i og alt det der, men mamma er mamma. Og de vel neppe trives mer hos far enn hos deg. 

Du skriver ikke noe om økonomisk situasjon, men fire barn er kostbart, både mht bolig og underhold. Jeg hadde nok vært mer bekymret for den økonomiske biten enn at barna skulle trives bedre hos far. 

Jeg skjønner det er vanskelig og fatte,men er dessverre sant,men jeg vet jo ikke om han juger om de har datet lengre og det er han som er faren,men til meg så har han sagt at de bare har datet et halvt år.

Ja jeg kan kanskje det,men den er der uansett dessverre.

Den økonomiske delen synes jeg ikke har noe med innlegget og gjøre,men jeg klarer meg fint, jeg jobber og far betaler bidrag og jeg får ekstra barnebidrag

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

hun har en på 4-5mnd med en annen som ikke ville ha barnet så er alenemor til denne.

Han har funnet seg en skikkelig lady 🤣

Utrolig ekkelt! Fatter ikke at x-en din kan skilles over ei så vemmelig dame. Hadde det vært Cindy Crawford, så ok, men Berit fra Trøgstad som havner på tjukka etter hver fyllakveld er ganske drøyt.

Anonymkode: 77263...9b5

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor får du ekstra barnebidrag fra hvis far betaler bidrag?

Anonymkode: 18278...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...