AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg har endt min sykeperiode og skal tilbake på jobb. Jobben kunne ikke tilrettelegge noe, har en fast stilling der. Samtidig er jeg på vei og gå ut av et forhold. Er så knust. Sliten, vet ikke om jeg vil tilbake på jobben som er i en annen by der jeg bor nå med min ektemann. Har og tenkt å flytte til en helt annen sted og starte på nytt der. Men hører mange si at, ja men du har faststilling og si opp den er galskap osv Har har ikke hatt det bra på jobb og ikke hjemme. Eller jo hvis hen jeg er gift med kan forandre på en del ting har jeg lyst å fortsette. Her jeg bor med hen har jeg liksom tenkt at endelig har jeg en tilhørighet osv. Noen som kan dele om de har hatt en slik situasjon før og hva gjorde dere? Gå på AAP og søke meg på nye jobber og plasser. Gå tilbake til jobben og søke meg nye plasser og jobber. Bli her og søke meg på noe her, men da risikerer jeg å kanskje treffe på svigers og hen her og der. Lege og NAV har ikke noe mer å si. Anonymkode: d4486...e81
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har endt min sykeperiode og skal tilbake på jobb. Jobben kunne ikke tilrettelegge noe, har en fast stilling der. Samtidig er jeg på vei og gå ut av et forhold. Er så knust. Sliten, vet ikke om jeg vil tilbake på jobben som er i en annen by der jeg bor nå med min ektemann. Har og tenkt å flytte til en helt annen sted og starte på nytt der. Men hører mange si at, ja men du har faststilling og si opp den er galskap osv Har har ikke hatt det bra på jobb og ikke hjemme. Eller jo hvis hen jeg er gift med kan forandre på en del ting har jeg lyst å fortsette. Her jeg bor med hen har jeg liksom tenkt at endelig har jeg en tilhørighet osv. Noen som kan dele om de har hatt en slik situasjon før og hva gjorde dere? Gå på AAP og søke meg på nye jobber og plasser. Gå tilbake til jobben og søke meg nye plasser og jobber. Flytte til helt annen by. Bli her og søke meg på noe her, men da risikerer jeg å kanskje treffe på svigers og hen her og der. Lege og NAV har ikke noe mer å si. Anonymkode: d4486...e81 Glemte å skrive en annen mulighet. Anonymkode: d4486...e81
Christina82 Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg