AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg er alenemor til 5 stk fra 14 til 18mnd, de 4 største av ofte overnattingsbesøk nesten hver helg, de er aldri hos de andre. Er det greit at jeg sier fra at noen helger vil jeg være alene med dem ( de kan gjerne sove borte,men ønsker i alle fall en helg uten overnatting ). Han lille på 18mnd elsker at folk er her, de 2 største som er tvillinger har jo samme kompisgjeng så de blir gjerne 2-3 stk ,9åring er vel den som er flinkest til og ligge borte hos andre, 8åring har bare hatt 3 stk forløpig her. så er mest den tvillinger som bør bli flinkere. hvordan gjør dere det ? Anonymkode: 87e21...a8a
Vimsepims Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Du er mammaen, du bestemmer! Tør å vær upopulær, tør å sett grenser. Du oppdrar barn, ikke prinser og prinsesser. 8 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Vimsepims skrev (1 minutt siden): Du er mammaen, du bestemmer! Tør å vær upopulær, tør å sett grenser. Du oppdrar barn, ikke prinser og prinsesser. Takk Ja jeg er veldig til og sette grenser på mye,men synes det er vanskelig på det sosiale Anonymkode: 87e21...a8a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Huff, kjære deg... Du har 4 barn som har overnatting omtrent hver helg? Jeg hadde klikket ved helg nr. 2...og jeg er ikke en gang alenemor! Ellers enig med hun over, du trenger ikke fremmede på Internett sin aksept for å sette grenser, altså. Anonymkode: 3e1e8...aaa 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, kjære deg... Du har 4 barn som har overnatting omtrent hver helg? Jeg hadde klikket ved helg nr. 2...og jeg er ikke en gang alenemor! Ellers enig med hun over, du trenger ikke fremmede på Internett sin aksept for å sette grenser, altså. Anonymkode: 3e1e8...aaa Jeg har faktisk 5, de på 14 er tvillinger. nei skal bli flinkere og si nei og at de heller sover litt hos kompisgjengen også Anonymkode: 87e21...a8a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk 5, de på 14 er tvillinger. nei skal bli flinkere og si nei og at de heller sover litt hos kompisgjengen også Anonymkode: 87e21...a8a Ja, skjønte at du hadde 5 totalt, men du skrev at 4 av dem hadde overnatting hver helg, var det jeg mente. Du er uansett i din fulle rett til å avgrense mulighetene deres til overnatting! Håper det ordner seg for deg! Anonymkode: 3e1e8...aaa
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 Vi har to barn og er to foreldre. Spesielt i vennegjengen til eldste overnatter de helst het. Men de får ikke ha overnatting hver helg noen av de. Vi trenger litt familietid også, samt litt rolige helger av og til i en hektisk hverdag. Helt greit å si at det ikke alltid passer. Anonymkode: f22a9...3ed
GammelKaktus Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Jeg har bare et barn og det er koselig med besøk altså, for all del, men hver helg er uaktuelt. Du må jo selv velge hvordan du vil gjøre det og hva du orker men jeg hadde sagt maks annenhver helg overnatting. Her er de ikke så opptatt av å overnatte hos hverandre, jeg har gutt og de sitter å gamer på kveldene sammen på rommet sitt og prater på discord, veldig greit. 😄
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 Takk for svar har sagt fra og eneste jeg fikk tilbake var : du kunne jo bare sagt det, vi skjønner det så lett var det Anonymkode: 87e21...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 Det er jo bare å si «det passer ikke denne helgen». Anonymkode: 5adce...b8b 1
Christina82 Skrevet 2. oktober 2022 #12 Skrevet 2. oktober 2022 Ryddet for latterliggjøring. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #13 Skrevet 2. oktober 2022 Selvfølgelig kan du si fra at det ikke passer hver gang. Vennene får garantert høre det samme hjemme de også. Anonymkode: 728f6...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå