AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Ja som overskriften sier. Ser etter ferie til syden og det er jo så mange sider hvor man kan søke på overnattinger og fly. Hva er dine beste tips til å finne overnatting til best pris? Anonymkode: f25ed...c73
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Bruker booking.com, går an å sortere hotellene etter en rekke krav der, inkludert høyest/lavest pris. Anonymkode: 6fa60...206
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Sjekker på hotels.com og finner deretter ut om de samme hotellene har bedre priser ved direktebestilling. Hvis prisen er lik bruker jeg hotels.com for å spare opp til bonusnetter. Men sjekker også avbestillingsvilkårene, de er ofte bedre hos hotellene direkte. Anonymkode: d3e77...616
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg bruker booking.com. Først går jeg inn og finner et hotell jeg vil ha, til en grei pris. Så går jeg inn på hotellets egen nettside og ser om det er billigere der. Til slutt logger jeg meg inn på appen til booking.com, og ser om de har mobilpris, som bare gjelder i appen. Sparer ofte noen hundrelapper der! (Men bruker altså nettsiden først, på PC, for å få en bedre oversikt og sondere terrenget.) Ofte når jeg reiser bor jeg på flere steder, flere hoteller. Da er det kjekt å samle alt på en felles bookingside, der jeg kan ha full oversikt over avbestillingsfrister osv. Jeg avbestiller glatt hvis det plutselig dukker opp tilbud og jeg kan få rommet billigere, hvis det er spesialtilbud/ny mobilpris el.l. Anonymkode: 383fe...823
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg avbestiller glatt hvis det plutselig dukker opp tilbud og jeg kan få rommet billigere, hvis det er spesialtilbud/ny mobilpris el.l. Anonymkode: 383fe...823 Samme her. Under SAS-streiken ble jeg overrasket over hvor mange som hadde bestilt urefunderbare hoteller til vanvittige priser, typ 50 000+ for familien. Og det hadde de ofte bestilt allerede i fjor, mens det fortsatt ikke var noen lettelser i koronaregler i sikte. Anonymkode: d3e77...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå