Gå til innhold

Tacotilbehør

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 8.24):

Bruker ikke kjøtt men freser løk, hvitløk, sopp og røde linser i litt smør. Tilsetter litt vann og taco krydder. Lar det putre noen minutter.

Varmer grove lefser i micro og fyller lefsa med: sopp/linseblandingen, salat, avokado, mais,knust nachos, salsa, gjerne mango, av og til agurk, alltid rømme og ost.

Anonymkode: 107fc...bad

Jeg liker egentlig ikke å varme sånne lefser i mikroen. De  blir liksom så "seige" av det. 

Men hver sin smak. :nisseblunk: 

Anonymkode: 3161d...a62

Skrevet

Utenom alle de «vanlige» salattingene mener jeg syltet rødløk, bønner/refried beans, hjemmelaget pico de gallo og guacamole er ting som løfter avokadoen. Har også laget en litt spicy mangochutney av og til - ekstra friskt og litt sting i tacoen.Jeg liker også best å varme lefsene i mikroen, da det er mindre sannsynlig at de revner da. Knust tortillachips inni lefsa er superdigg, samt en osteblanding som gjerne har cheddar og Jarlsberg i seg 🤩

• Nyttig 1
Skrevet

Røde druer 

Anonymkode: c9b83...471

Skrevet

Ost mais lett rømme løk tomat agurk :) 8 år sia jeg spiste taco sjøl men husker litt da :) 

Skrevet

Må ha oksekjøttdeig, og godt moden hakket mango samt jalapeno. 

Skrevet

Broken taco merke med  sauser etc.. Pass på styrken.

Skrevet

Har fått fullstendig dilla på salsa verde,kjøpte en fra rema sitt eget merke. Ellers er syltet rødløk,mangosalsa,pico de gallo et must. Hjemmelagde tortilla lefser med biter av kyllingfilet stekt i bbq saus er også veldig godt!

Anonymkode: 83dc9...7b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 11.22):

Peanøtter. Knallgodt med litt salt crunch i tacoen

Eggerøre eller kokt egg er også veldig godt i. 

Ellers kjører jeg en temmelig standard med rømme, karbonadedeig med hjemmlaget tacokrydder, jalapenos, hot tacosaus, ost, paprika, agurk, mais, og enda mer rømme, med peanøtter på toppen, og evt egg slengt inni der et sted. 

Anonymkode: 75de3...083

Tør jeg foreslå nachochips? 😉

Anonymkode: f6417...848

Skrevet

Rømme, mais, cherry-tomat, fetaost, raspet vanlig ost, salsa, nachoships.

Mhh fikk lyst på taco nå 😋

Anonymkode: 56a50...c26

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 19.16):

Tør jeg foreslå nachochips? 😉

Anonymkode: f6417...848

Det er vel å strekke den litt for langt? 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...