AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Del Skrevet 30. september 2022 Hva er det beste tilbehøret du vet om når du spiser taco? Trenger litt inspirasjon😊 Anonymkode: 1e389...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 Ingenting slår en god, hjemmelaget salsa og guacamole. Er noe helt annet enn de ferdiglaget man kjøper i butikken. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Ost Rømme Salsa Guacamole Nachochips 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 Salsa, tomater, ananas, rødløk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Del Skrevet 30. september 2022 Løk, hjemmelaget guacamole, ost, rømme, tomat Anonymkode: ab759...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Del Skrevet 30. september 2022 Sylter jalapenos. En helt enkel guacemole. Refried beans. Syltet løk. Limerømme. Salsa med ovnsbakte tomater, grillet mais, koriander, sitrus og krydder. Anonymkode: 090b2...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 30. september 2022 #7 Del Skrevet 30. september 2022 Guacamole, hjemmelaget. Mangosalasa, også hjemmelaget Den sterke sausen på glassflaske fra broken taco Knuste nachochips i lompa for crunch (Også kjøtt, salat, mais, ost, litt vanlig salsa, rødløk og paprika) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg liker å putte en boks kidneybønner i kjøttdeiga. Av tilbehør så liker jeg rømme/creme fraiche, dip nacho cheese og mango/papaya salsa fra santa maria, avokado eller guacamole, mais, crispsalat, jalapenos, cherrytomat/tomat, gul paprika, agurk, mais, mango, rødløk eller sylta rødløk, toppes med knuste nachochips, limejuice og revet mozarella ost. Anonymkode: 2911a...093 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Del Skrevet 30. september 2022 Vi spiser plantebasert og vår taco består av: Hjemmelagde tacolefser Sopp og svarte bønner stekt i hjemmelaget tacokrydder Salat Tomat og paprikasalsa Agurk Mais Avocado Jalapeño Syltet rødløk Mango Granateple Cashewrømme Knuste tortillachips Anonymkode: 84943...c12 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valkyrja Skrevet 30. september 2022 #10 Del Skrevet 30. september 2022 Guacamole hjemmelaget, rømme, ananas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 30. september 2022 #11 Del Skrevet 30. september 2022 Den beste tacoen er egentlig den med hjemmelaget pulled pork som er crispet i ovnen (iblandet en boks krossade tomater og krydret kumin/paprika/fenikkel) Løk og paprika som er surret i panna. Koriander. Guacamole med litt i overkant med lime. Mango/chili/rødløk salsa Chipotle røkt sterk salsa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. september 2022 #12 Del Skrevet 30. september 2022 Guacamole som jeg lager selv (kun most avokado + litt sitronsaft, ingenting annet ) og jalapeno's 😊 Kun jeg som spiser med jalapeno's, samboer er ikke noe glad i sterk mat.... 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Del Skrevet 1. oktober 2022 Avokado. Jeg likte egentlig ikke taco noe særlig før jeg begynte å bruke avokado i den. Anonymkode: 23731...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Del Skrevet 1. oktober 2022 Syns skivet reddik er overraskende godt i taco. Anonymkode: 34c83...659 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Del Skrevet 1. oktober 2022 Min favorittkombo: Syltet rødløk Santa Maria lime jalapeño majo Santa Maria pineapple salsa Hjemmelaget guacamole med mye koriander Gjerne hjemmelaget refried beans (og ellers salat, agurk, tomat, tacokjøttdeig eller annen type tacokjøtt - kan ev. kjøre vegetar om jeg gidder å lage refried beans) Anonymkode: 9bf15...5d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 1. oktober 2022 #16 Del Skrevet 1. oktober 2022 Må hvertfall ha mango og lime. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #17 Del Skrevet 2. oktober 2022 Bruker ikke kjøtt men freser løk, hvitløk, sopp og røde linser i litt smør. Tilsetter litt vann og taco krydder. Lar det putre noen minutter. Varmer grove lefser i micro og fyller lefsa med: sopp/linseblandingen, salat, avokado, mais,knust nachos, salsa, gjerne mango, av og til agurk, alltid rømme og ost. Anonymkode: 107fc...bad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #18 Del Skrevet 21. november 2022 Salat, tomat, paprika, agurk, løk, rømme, knuste nachochips, salsa, mais, guacamole og ost Anonymkode: d8e52...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Del Skrevet 22. november 2022 Eneste jeg virkelig MÅ ha forutenom kjøtt så er det mais og isbergsalat 🤣 Anonymkode: b512c...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Del Skrevet 22. november 2022 Peanøtter. Knallgodt med litt salt crunch i tacoen. Eggerøre eller kokt egg er også veldig godt i. Ellers kjører jeg en temmelig standard med rømme, karbonadedeig med hjemmlaget tacokrydder, jalapenos, hot tacosaus, ost, paprika, agurk, mais, og enda mer rømme, med peanøtter på toppen, og evt egg slengt inni der et sted. Anonymkode: 75de3...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå