AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg fikk sms fra posten at jeg får hjemlevering av møbler på mandag. Jeg kan utsette levering, men kan kun velge tirs-tors. Vi er på høstferie hele uken. Spørsmål: hvis jeg utsetter levering til torsdag, kan jeg da utsette levering noen dager til på feks onsdag? Slik ar pakken leveres mandag etter høstferien..? Eller hva gjør man når man er på ferie?🙈😅 (kunderservice Posten er stengt, ikke åpen før mandag…) Anonymkode: 6bd54...425
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Da utsetter du til torsdag og ringer de på mandag. 🙂 Anonymkode: 3539c...6e5
GammelKaktus Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Du kan ikke få en venninne til å går hjem til dere og være der når posten kommer? Så slipper du å utsette det og. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Hvorfor reiste du på høstferie når du hadde bestilt møbler og venter levering når som helst? Anonymkode: 12b05...df6 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor reiste du på høstferie når du hadde bestilt møbler og venter levering når som helst? Anonymkode: 12b05...df6 Et øyeblikks kortslutning i hjernen😅 Anonymkode: 6bd54...425 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da utsetter du til torsdag og ringer de på mandag. 🙂 Anonymkode: 3539c...6e5 God ide! Takk! Anonymkode: 6bd54...425
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden): Du kan ikke få en venninne til å går hjem til dere og være der når posten kommer? Så slipper du å utsette det og. En venninne som tilfeldigvis har nøkkel og kan bære inn møblene? Eller skal venninnen ta med seg møblene hjem og oppbevare dem for TS? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor reiste du på høstferie når du hadde bestilt møbler og venter levering når som helst? Anonymkode: 12b05...df6 Møbler har ofte både ganske lang og ganske uberegnelig leveringstid, så jeg har ikke noe problem med å se for meg at en slik situasjon kan oppstå helt uforskyldt for TS. (Med "ganske lang" mener jeg inntil 2-3 måneder.) Anonymkode: a3fa2...a9a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 FrøkenMånestråle skrev (7 minutter siden): Du kan ikke få en venninne til å går hjem til dere og være der når posten kommer? Så slipper du å utsette det og. Jo, kanskje det. Er snakk om kjempetunge pakker, men kan velge levering i garasje, så kan la den stå åpen og spørre en venninne om å komme og lukke garasjen. Takk for at dere hjalp meg å tenke 👋🏻😂 Fikk så panikk at jeg ikke tenkte klart. Da løser det seg ☺️ Anonymkode: 6bd54...425 4 1
GammelKaktus Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En venninne som tilfeldigvis har nøkkel og kan bære inn møblene? Eller skal venninnen ta med seg møblene hjem og oppbevare dem for TS? Møbler har ofte både ganske lang og ganske uberegnelig leveringstid, så jeg har ikke noe problem med å se for meg at en slik situasjon kan oppstå helt uforskyldt for TS. (Med "ganske lang" mener jeg inntil 2-3 måneder.) Anonymkode: a3fa2...a9a Hun låser seg inn og så bærer de inn møblene, jeg bestiller alltid at det må innenfor døra selv.. Eventuelt at hun spør en kamerat som kan ta i et tak, er ikke verre enn man gjør det til. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, kanskje det. Er snakk om kjempetunge pakker, men kan velge levering i garasje, så kan la den stå åpen og spørre en venninne om å komme og lukke garasjen. Takk for at dere hjalp meg å tenke 👋🏻😂 Fikk så panikk at jeg ikke tenkte klart. Da løser det seg ☺️ Anonymkode: 6bd54...425 Det er smart, ta det i garasjen. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 FrøkenMånestråle skrev (17 minutter siden): Hun låser seg inn og så bærer de inn møblene, jeg bestiller alltid at det må innenfor døra selv.. Eventuelt at hun spør en kamerat som kan ta i et tak, er ikke verre enn man gjør det til. Det er smart, ta det i garasjen. 😄 Posten leverer ikke inn, men de leverer i garasjen. 👍🏼 så det ordner seg 🥰 Anonymkode: 6bd54...425
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 Er det ikke normalt at man har et ekstra sett nøkler hos en venn/nabo som kan trå til i slike tilfeller? I gata vår er det vanlig. Anonymkode: 4e4b1...b89 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke normalt at man har et ekstra sett nøkler hos en venn/nabo som kan trå til i slike tilfeller? I gata vår er det vanlig. Anonymkode: 4e4b1...b89 Det eller en nøkkelboks (som bør gjemmes) som venner/familie kan bruke ved slike situasjoner. Anonymkode: ddefb...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå