AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Del Skrevet 30. september 2022 Noen som har noen erfaringer med dette kurset? Var utrolig interessert helt frem til jeg så prisen. Har hatt mye problemer med fordøyelsen, så tenkte dette kunne være fint for meg. Lurer på om noen evnt vet hvor jeg kan få lignende kunnskap/opplysning uten å måtte punge ut med 5000 kr? Jeg tjener ikke nok til at det ikke kommer til å blakke meg helt Skulle ønske de som satt inne med slik kunnskap ville dele det gratis, selv om jeg skjønner at de vil tjene penger på det og.. Men det er jo snakk om ekstremt mye penger som ikke alle har råd til. Anonymkode: e5fdb...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har noen erfaringer med dette kurset? Var utrolig interessert helt frem til jeg så prisen. Har hatt mye problemer med fordøyelsen, så tenkte dette kunne være fint for meg. Lurer på om noen evnt vet hvor jeg kan få lignende kunnskap/opplysning uten å måtte punge ut med 5000 kr? Jeg tjener ikke nok til at det ikke kommer til å blakke meg helt Skulle ønske de som satt inne med slik kunnskap ville dele det gratis, selv om jeg skjønner at de vil tjene penger på det og.. Men det er jo snakk om ekstremt mye penger som ikke alle har råd til. Anonymkode: e5fdb...fb5 Gratis var kanskje litt vel optimistisk, men er forskjell på 5000 og helt gratis 😅 Om man feks hadde skrevet en bok med samme innhold i kurset når man også frem til de gruppene i samfunnet som ikke har så god råd Anonymkode: e5fdb...fb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Del Skrevet 30. september 2022 Kan virkelig ikke tenke meg at noen kan komme med noe revolusjonerende nytt ang kosthold og fordøyelse. Du finner nok det samme i diverse bøker på biblioteket. Folk skal virkelig tjene penger på kosthold these days. Anonymkode: 4f252...194 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Del Skrevet 30. september 2022 fortell hva det handler om da, så kanskje vi kan anbefale noen bøker istedet? Anonymkode: 74eb2...85c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Del Skrevet 30. september 2022 Helene Ragnhild hvem? Hva er etternavnet hennes? Anonymkode: 2d957...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Del Skrevet 30. september 2022 Handler om å spise for tarmen, altså bygge opp tarmbakteriene og dempe inflammasjon, samt få overskudd og glød av mat. Er faktisk ikke sikker på hva hun heter til etternavn, men heleneragnhild.no 🥰 Anonymkode: e5fdb...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Handler om å spise for tarmen, altså bygge opp tarmbakteriene og dempe inflammasjon, samt få overskudd og glød av mat. Er faktisk ikke sikker på hva hun heter til etternavn, men heleneragnhild.no 🥰 Anonymkode: e5fdb...fb5 Ok. Tim Spector skriver om det i the Diet Myth, og Øyvind Torp skriver om det i Selvforsvar mot overvekt. Et søk på "microbiome" på Adlibris gir mange treff: https://www.adlibris.com/no/sok?q=microbiome når jeg søker på "tarmflora" får jeg mest svenske treff: https://www.adlibris.com/no/sok?q=tarmflora Men jeg har mest tro på denne, som en praktisk guide: https://www.adlibris.com/no/bok/the-healthy-gut-handbook-9781409166924 Anonymkode: 74eb2...85c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Del Skrevet 30. september 2022 https://www.adlibris.com/no/bok/smart-tarmhelse-9788205516731 Anonymkode: 74eb2...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Del Skrevet 1. oktober 2022 Råvarebasert kosthold kommer du langt med ❤️ Det trenger ikke å være mer komplisert. Har du store problemer med fordøyelsen kan du utredes for IBS og da kan du få oppfølging hos klinisk ernæringsfysiolog på sykehuset. Anonymkode: a91dd...460 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 5. oktober 2022 #10 Del Skrevet 5. oktober 2022 Sjekk ut boka til Marit Kolby "hva og når skal vi spise?" 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. oktober 2022 #11 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Du finner samme informasjon overalt i disse dager. Lei noen bøker om temaet på biblioteket eller bare sjekk hva slags mat disse helsefolka legger ut på Instagram. Du trenger ikke betale 5000 kroner får å høre det du egentlig allerede vet: spis råvarebasert, variert, mest grønnsaker men også litt frukt, mest lyst kjøtt og litt rødt kjøtt, rød og hvit fisk, belgfrukter, linser, nøtter, gode oljer og sunt fett. Mørk sjokolade eller popcorn som lørdagsgodt. Varier hvordan du tilbereder maten og spis mye rått. F.eks får du i deg litt andre ting dersom du koker gulrøttene enn om du spiser de rå. Men begge deler er bra for deg. Mosjon har også noe å si, få opp pulsen. Tren styrke og kondisjon. Jeg er personlig litt skeptisk til alle disse sukkeralkoholene som enkelte influensere propper i deg. Der er Marit Kolby fin, hun spiser heller ekte sukker enn sukkeralkoholer. Endret 5. oktober 2022 av Blåttvann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Del Skrevet 5. oktober 2022 Dette er bare et billig triks for å tjene mye penger på kort tid. Støtter det flere her skriver, kjøp boka til Kolby. Bruk heller pengene dine på sunn mat og gode bøker om kosthold ❤️ Hun har lært scam-teknikken fra Gry Sinding. Anonymkode: f739e...2f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Del Skrevet 5. oktober 2022 Enig med det de andre skriver her om Marit Kolby. Du kan alternativt også sette deg på venteliste til medlemskap i barnematbyen!😊 så og si all info som ligger der er like relevant for voksne som for barn, og det koster ikke all verden å være medlem(husker ikke nøyaktig pris). Anonymkode: 1e21e...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Del Skrevet 10. oktober 2022 Tusen takk ❤️ Jeg skal sjekke ut det dere har tipset meg om! Anonymkode: e5fdb...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 23.35): Råvarebasert kosthold kommer du langt med ❤️ Det trenger ikke å være mer komplisert. Har du store problemer med fordøyelsen kan du utredes for IBS og da kan du få oppfølging hos klinisk ernæringsfysiolog på sykehuset. Anonymkode: a91dd...460 Nettopp! Det er ikke one size fits all når det gjelder tarmproblemer. Gå til fastlegen og bli henvist. Og det er kliniske(!) ernæringsfysiologer du skal søke hjelp hos når du har utfordringer med dette. De har en vitenskapelig høy utdannelse. Det er ikke kun en dame som selger kurs til 5000kr som har funnet ut hva slags mat som gir deg både glød(?!) og frisk tarm. Det sier seg jo selv, hadde hun hatt fasiten hadde universitetene/forskerne allerede visst det. Anonymkode: 14f28...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 Bare svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå