AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Skrev i går to veldig fine meldinger til kjæresten, skrev bla at jeg savnet han og at jeg synes det var magisk og deilig når vi var sammen sist. At han er kjekk og fantastisk, at jeg gleder meg veldig til vi ses igjen. I dag tidlig fikk jeg svar, men langt fra like personlig og kjærlig som det jeg skrev til han. Han skrev hei vakre, og at han håpet dagen min var full av solskinn og små flotte opplevelser(?!?), og til slutt at han er «masse glad i meg.». Hva skal man svare til sånt? Ingenting om at jeg er deilig, ingenting om hva han tenker om det vi delte sammen sist, ingenting om at han evt savner meg, ingenting flørtende om hva han vil gjøre med meg neste gang feks. Føler jeg prøvde å flørte, men han svarer så upersonlig og at han bare håper jeg har det bra uten han, rett og slett. Føler meg irritert og skuffa. Hva kan jeg svare når jeg får en sånn melding? Har latt være å svare i hele dag, fordi jeg har vært for irritert og såret. Anonymkode: c88cd...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Ikke sikkert han er så flink til å formidle følelser på melding? Tror det er ganske mange menn som hadde svart på denne måten jeg sånn egentlig. Anonymkode: 3a7e0...60d 22 2 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skrev i går to veldig fine meldinger til kjæresten, skrev bla at jeg savnet han og at jeg synes det var magisk og deilig når vi var sammen sist. At han er kjekk og fantastisk, at jeg gleder meg veldig til vi ses igjen. I dag tidlig fikk jeg svar, men langt fra like personlig og kjærlig som det jeg skrev til han. Han skrev hei vakre, og at han håpet dagen min var full av solskinn og små flotte opplevelser(?!?), og til slutt at han er «masse glad i meg.». Hva skal man svare til sånt? Ingenting om at jeg er deilig, ingenting om hva han tenker om det vi delte sammen sist, ingenting om at han evt savner meg, ingenting flørtende om hva han vil gjøre med meg neste gang feks. Føler jeg prøvde å flørte, men han svarer så upersonlig og at han bare håper jeg har det bra uten han, rett og slett. Føler meg irritert og skuffa. Hva kan jeg svare når jeg får en sånn melding? Har latt være å svare i hele dag, fordi jeg har vært for irritert og såret. Anonymkode: c88cd...2e2 Stakkars mann om den ikke var bra nok. Anonymkode: d3ac0...f0f 98 8 30
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Såret...? Ikke sikkert han er så god på å skrive? Eller var på jobb og ikke klarte å gå i "modus" mens han tenkte på jobbgreier? Synes nå du fikk en fin melding jeg.. Anonymkode: 0503f...00e 12 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke sikkert han er så flink til å formidle følelser på melding? Tror det er ganske mange menn som hadde svart på denne måten jeg sånn egentlig. Anonymkode: 3a7e0...60d Kanskje det, men han kunne jo ha skrevet noe flørtende eller seksuelt istedet, om følelser er vanskelige å få frem. Men det var bare så vanlig….som noe man kunne fått fra moren eller faren sin nesten. Anonymkode: c88cd...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Han syns vel ikke du var så deilig og fantastisk da! Slik ville jeg ha tolket det iallfall. Derfor prøver han å komme unna med det ved generelle hyggelige hilsninger, for å slippe å lyve. Han er nok ikke like interessert i deg som du i han. Alternativt at han syns sms er vanskelig eller er travel, men forsøker å være hyggelig tilbake. Anonymkode: 9f431...00c 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han syns vel ikke du var så deilig og fantastisk da! Slik ville jeg ha tolket det iallfall. Derfor prøver han å komme unna med det ved generelle hyggelige hilsninger, for å slippe å lyve. Han er nok ikke like interessert i deg som du i han. Alternativt at han syns sms er vanskelig eller er travel, men forsøker å være hyggelig tilbake. Anonymkode: 9f431...00c Om det er det første, har vi jo ikke noen framtid sammen i alle fall. Anonymkode: c88cd...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Og det svaret er et problem fordi...? Jeg skjønner han godt og for meg hadde det ikke vært naturlig og sendt svulstige meldinger om magi +++ Anonymkode: e7254...550 15 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 Noen kaller det romantisk, noen kaller det kliss. Jeg hadde aldri klart i lire noe sånt ut av meg om jeg så sto med en pistol i ryggen. Anonymkode: 3f252...78c 24 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Hjelpes. Stakkars mann. Han prøvde å gi en koselig melding tilbake og du er muggen fordi han ikke skrev at du er deilig. Blir du sur på han for det der så kan du ikke forvente så mange meldinger senere siden han ikke svarer det du vil høre uansett. Anonymkode: 58149...d7b 23
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Jeg ser virkelig ikke problemet her.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #13 Skrevet 30. september 2022 Stakkars mann, ikke lett å gjøre deg fornøyd. Fin melding det vel. Stor forskjell på hvordan kvinner og menn uttrykker seg Hold munn, eller risiker å miste han. Anonymkode: 74194...536 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #14 Skrevet 30. september 2022 Jeg syns din melding var superklein.... Magisk?? Anonymkode: c78c2...bf7 29 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #15 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns din melding var superklein.... Magisk?? Anonymkode: c78c2...bf7 Enig Anonymkode: 74194...536 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #16 Skrevet 30. september 2022 Komisk, her er jeg heldig om mannen i det hele tatt svarer på melding, om den kommer så er det gjerne: ok, natta, glad i deg, er på tur hjem. Slutt å send sånne kjærlighetsmeldinger om du ikke takler at du ikke får tilsvarende tilbake! Anonymkode: 26d49...c6f 15
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #17 Skrevet 30. september 2022 Rart folk er utro. Enkelte blir aldri fornøyde Anonymkode: a3a1b...47d 3 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 30. september 2022 #18 Skrevet 30. september 2022 (endret) Det er veldig viktig å finne noe å klage på uansett hvor lite og ubetydelig det er, ellers kan man risikere å bli fornøyd med livet og forholdet. Endret 30. september 2022 av Anonym Brukar0 Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #19 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Komisk, her er jeg heldig om mannen i det hele tatt svarer på melding, om den kommer så er det gjerne: ok, natta, glad i deg, er på tur hjem. Slutt å send sånne kjærlighetsmeldinger om du ikke takler at du ikke får tilsvarende tilbake! Anonymkode: 26d49...c6f Haha der er min samboer også. Han kan slenge på en «😘» emoji, å det er liksom grensa for flørting fra hans side 😂 Anonymkode: 58149...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #20 Skrevet 30. september 2022 Det er også manipulerende å skrive en masse sære kleine greier, ikke få sære kleine ting tilbake, for så å straffe personen for dette (silent treatment) Regner med at dere har hatt det fint sammen under datingen, for så å velge å bli kjærester pga det. Rart å skulle basere ett forhold på en sms, etter det som tydeligvis var fine dager. Anonymkode: c78c2...bf7 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå