AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg er ikke så kyndig på Facebook .. etter en krangel med kjæresten fordi jeg følte han skjulte forholdet vårt så endret han sivilstatus fra singel til i et forhold på Facebook. Idag var en venninne inne på hans profil (de er ikke venner der) og da stod det ingen info om sivilstatus. Er det mulig å kun vise den for meg og holde den skjult for venner? Han har en fortid med å bli beskyldt for utroskap og dette gjør med usikker 🙈 Anonymkode: 95305...bfc
Blåjojo Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Ja det er mulig. Han velger jo selv hvem som skal kunne se sivilstatus. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Blåjojo skrev (14 minutter siden): Ja det er mulig. Han velger jo selv hvem som skal kunne se sivilstatus. Det har jeg forstått. Men kan han velge at alle venner ser det eller kun enkelte venner? Siden jeg ser det men ikke hun som ikke er venn? Anonymkode: 95305...bfc
Blåjojo Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det har jeg forstått. Men kan han velge at alle venner ser det eller kun enkelte venner? Siden jeg ser det men ikke hun som ikke er venn? Anonymkode: 95305...bfc Nei det er vel alle vennene.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 Ja man kan velge hvem man vil vise det til, enten en person eller flere. Jeg har det på div ting i profilen min Seriøst det der er så utrodust som det kan få blitt!!!! Han har tatt på innstillingen å viser for deg så du skal tro han ikke gjemmer deg, men i realiteten har han skjult det for alle andre og fortsetter å holde deg skjult. Dette er kun for å ikke reklamere at han er opptatt om han flørter med andre damer på Facebook!!! Ååååh blir forbanna på dine vegne!!! Anonymkode: a7193...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Nei det er vel alle vennene. Nei man kan velge for kun enkelte venner. Anonymkode: a7193...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja man kan velge hvem man vil vise det til, enten en person eller flere. Jeg har det på div ting i profilen min Seriøst det der er så utrodust som det kan få blitt!!!! Han har tatt på innstillingen å viser for deg så du skal tro han ikke gjemmer deg, men i realiteten har han skjult det for alle andre og fortsetter å holde deg skjult. Dette er kun for å ikke reklamere at han er opptatt om han flørter med andre damer på Facebook!!! Ååååh blir forbanna på dine vegne!!! Anonymkode: a7193...8dd Er du helt sikker? For jeg forsøkte nå å endre på meg selv, men fikk bare mulighet til å velge å vise for meg selv, venner eller offentlig. Fikk ikke muligheten til å sortere på venner.. men jeg er ikke flink til dette. Er jeg skjult takker jeg for meg siden vi hadde en diskusjon om dette nylig Anonymkode: 95305...bfc
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du helt sikker? For jeg forsøkte nå å endre på meg selv, men fikk bare mulighet til å velge å vise for meg selv, venner eller offentlig. Fikk ikke muligheten til å sortere på venner.. men jeg er ikke flink til dette. Er jeg skjult takker jeg for meg siden vi hadde en diskusjon om dette nylig Anonymkode: 95305...bfc Jeg er helt sikker. Når du trykker på hvem du skal vise det til kommer det opp miste med "Offentlig, venner, venner unntatt bekjente, kun meg" også står det "Se alle" under der. Trykk på "Se alle" og da får du opp de forskjellige ventelistene du har laget. Hvis du ille har laget noen vennelister så kommer det kanskje ikke noe opp, men hvis du lager en venneliste med bare én person i så kommer det opp som valg nemlig. Du lager venneliste ved å gå inn på profilen til den du vil ha i den custom vennelisten, trykker på knappen på profilen til vedkommende hvor det står "✔️Venner", rett til venstre for der det står "Send melding". Da kommer det opp flere alternativer som "Slutt å følge","Favoritter","Fjern venn" og det står også "Rediger/legg til venneliste". Da kan man lage en vennelisten som f eks heter "Dama mi" eller "Eksen", jeg f eks har en som heter Eksen og en som heter svigers. Da kan jeg velge om eksen eller svigers skal se info eller innlegg og også velge at kun svigers og ingen andre skal se info og innlegg. Anonymkode: a7193...8dd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 Miste=liste Ille= ikke skrivefeil Anonymkode: a7193...8dd
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er helt sikker. Når du trykker på hvem du skal vise det til kommer det opp miste med "Offentlig, venner, venner unntatt bekjente, kun meg" også står det "Se alle" under der. Trykk på "Se alle" og da får du opp de forskjellige ventelistene du har laget. Hvis du ille har laget noen vennelister så kommer det kanskje ikke noe opp, men hvis du lager en venneliste med bare én person i så kommer det opp som valg nemlig. Du lager venneliste ved å gå inn på profilen til den du vil ha i den custom vennelisten, trykker på knappen på profilen til vedkommende hvor det står "✔️Venner", rett til venstre for der det står "Send melding". Da kommer det opp flere alternativer som "Slutt å følge","Favoritter","Fjern venn" og det står også "Rediger/legg til venneliste". Da kan man lage en vennelisten som f eks heter "Dama mi" eller "Eksen", jeg f eks har en som heter Eksen og en som heter svigers. Da kan jeg velge om eksen eller svigers skal se info eller innlegg og også velge at kun svigers og ingen andre skal se info og innlegg. Anonymkode: a7193...8dd Jeg får det fremdeles ikke til 🙈 når jeg står på sivilstatusen min og trykker rediger så får jeg valget ; venner, offentlig, eller meg. Står ikke venner unntatt… Anonymkode: 95305...bfc
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Det er vanlig å ha sivilstatus synlig for venner (og da ikke synlig for ikke-venner). Det har jeg, og de fleste jeg kjenner. Og ingen av oss er utro. Det forklarer jo hvorfor DU som er VENN av han ser sivilstatusen hans, mens hun som IKKE er venn med han IKKE ser sivilstatusen hans. Anonymkode: 0213b...f8f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå