Gå til innhold

Tiden etter å ha blitt playet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort så er det en stund siden jeg ble skikkelig playet. Det var ordentlig grovt og jeg har forandret meg mye siden det. 

Føler meg ikke lengre som den samme jeg var, føler meg mer kaldhjertet og innesluttet. Har mistet interesse for mye og har heller ikke hatt noen romantisk interesse etter dette. Virker som jeg har mistet interessen for ganske mye. Har null interesse for mannfolk og dating lenger, selvom jeg begynner å bli litt i den alderen der det ikke er så kult å være alene og singel lenger. Er ensom. 29 år, kvinne. Vi bor i samme bygd og det ble mye oppstyr rundt dette her. Veldig flaut. 

Er det noen som har vært i samme situasjon og kommet seg ut på "andre siden"? Skulle gjerne hatt en solskinnshistorie eller to.. 

Anonymkode: a4754...eb2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, hvordan playet? Har du blitt lurt? Da er det han som hadde/har et problem, og ikke du. Det er hans tap, og ikke ditt.

Hadde du gode intensjoner, er det ingen grunn til å miste selvrespekten

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lang historie kort så er det en stund siden jeg ble skikkelig playet. Det var ordentlig grovt og jeg har forandret meg mye siden det. 

Føler meg ikke lengre som den samme jeg var, føler meg mer kaldhjertet og innesluttet. Har mistet interesse for mye og har heller ikke hatt noen romantisk interesse etter dette. Virker som jeg har mistet interessen for ganske mye. Har null interesse for mannfolk og dating lenger, selvom jeg begynner å bli litt i den alderen der det ikke er så kult å være alene og singel lenger. Er ensom. 29 år, kvinne. Vi bor i samme bygd og det ble mye oppstyr rundt dette her. Veldig flaut. 

Er det noen som har vært i samme situasjon og kommet seg ut på "andre siden"? Skulle gjerne hatt en solskinnshistorie eller to.. 

Anonymkode: a4754...eb2

Hva betyr å «bli playet»?

Anonymkode: 241ae...250

Skrevet

Føler med deg. Tror nesten alle vi damer som har vært innom noen menn, har blitt "played" på et tidspunkt. Inklusive meg selv. Det føles grusomt.
Gjennom livet møter vi mange nedturer. Man kan velge om man vil være et offer eller en som reiser seg igjen - det er dette som avgjør vår lykke i livet, ikke å bli utsatt for en player.
Det er klart at etter en slik episode, så trenger man tid før man begir seg ut på markedet igjen, men det er det du skal. Oppleve flere menn, forstå at der faktisk finnes menn som er ute etter et forhold og vil ha en kjæreste. Jeg selv, etter min verste player-episode, fikk også tanken om at alle menn er playere. Men det går over.
Det blir jo oppstyr av alt på ei bygd, og snart finner de seg noe annet gossip. For fremtiden, om dette sliter på deg, finn en uten for bygda.

Anonymkode: d7c40...cf0

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva betyr å «bli playet»?

Anonymkode: 241ae...250

En som har gitt falske intensjoner om å ville noe mer med personen, men i virkeligheten bare brukt vedkommende for sex. 

Anonymkode: d7c40...cf0

Skrevet

Det er han som er en dust TS, ikke du. Hev hodet, børst dritten av deg og se fremover. Stor klem

Skrevet

Ja vi har alle vært der. Tror ikke det fins noen som ikke har blitt playet, man blir kald en stund (måneder eller år) men du må bare si til deg selv at den som intet våger intet vinner så du går bare glipp av mye potensielt bra om du skal være helt lukket i fremtiden i frykt for å bli såret. 

Date smartere. Jeg har regel om minst 15 dates før jeg har sex for da blir jeg kvitt alle som bare ville pule og beholder de som virkelig verdsetter meg 

Anonymkode: f43c9...686

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Date smartere. Jeg har regel om minst 15 dates før jeg har sex for da blir jeg kvitt alle som bare ville pule og beholder de som virkelig verdsetter meg 

Greit å si nei takk til sex men blir det gode dater av å sitte der og være redd? 

Anonymkode: 17afd...942

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Greit å si nei takk til sex men blir det gode dater av å sitte der og være redd? 

Anonymkode: 17afd...942

Hvem har sagt noe om å være redd? Jeg nyter å bli kjent med personen kanskje i motsetning til deg som hvis du sitter å bare tenker sex så fort noen åpner munnen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...