Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen og hvem av dem en kan tjene mer på?

Gjelder i en bolig for barn og unge.

Anonymkode: 0a880...c04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bør være lik lønn spør du meg. Ender du opp med å være våken hele natten, så jobber du uansett som våken nattevakt. 

Anonymkode: 5f1a8...e38

Skrevet

Hvilende er dårlig betalt. Mange timer uten lønn. Tror jeg fikk betalt for fire av ti timer. Nå har kommunen gått vekk fra hvilende, så nå får jeg godt betalt da jeg er våken nattevakt. Dette er på avlastningsbolig for barn og unge. De sover når jeg kommer og sover når jeg går. Eneste jeg må gjøre en å gå en brannrunde. Letteste jobben i verden. Får betalt for å ligge på sofaen å se Netflix. 

Anonymkode: 7a612...871

Skrevet

Hvilende vakt pleier ofte å være dårligere. Nå har ikke jeg jobbet akkurat på bolig, men jeg har hatt en jobb hvor deler var hvilende vakt. Fikk da 1/5 av lønna pr time det ikke skjedde noe. Elendig. 

Anonymkode: 5f8c9...4ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilende er dårlig betalt. Mange timer uten lønn. Tror jeg fikk betalt for fire av ti timer. Nå har kommunen gått vekk fra hvilende, så nå får jeg godt betalt da jeg er våken nattevakt. Dette er på avlastningsbolig for barn og unge. De sover når jeg kommer og sover når jeg går. Eneste jeg må gjøre en å gå en brannrunde. Letteste jobben i verden. Får betalt for å ligge på sofaen å se Netflix. 

Anonymkode: 7a612...871

Hvordan er lønna og turnusen?

Skrevet

Hvilende er ofte betalt med 1 til 3 lønn (1 time betalt for hver tredje time på jobb) Men må en opp i løpet av natta på grunn av jobben, er det 50% overtid på den tiden en er våken. Å jobbe hvilende generer mange timer på jobb med lite betalt. 

Anonymkode: 36528...d2c

Skrevet

Jeg har vurdert hvilende, fordi jeg allerede har en anne jobb. Selv om det er dårlig betalt, så er det betalt for å ligger sove. 

Skulle jeg hatt det som eneste jobb hadde jeg valgt våken. Mye bedre betalt...

Anonymkode: 7c72a...394

Skrevet

Hadde aldri vurdert hvilende, altfor dårlig betalt, pluss at man som regel bare får sove 6 timer og man sover som regel dårligere pga man er på jobb. 

Jeg jobber i dag som våken nattevakt, men i praksis kan jeg sove og slappe av hele natten. 

Anonymkode: ee2d5...7f8

Skrevet

Dårligere lønn som hvilende nattevakt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er forskjellen og hvem av dem en kan tjene mer på?

Gjelder i en bolig for barn og unge.

100% stilling som hvilende er 60% betalt.....er du våken så får du betalt for den % stillingen du har.

Anonymkode: 6a26b...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...