Gå til innhold

Jeg støt på en person..ubehagelig opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vei opp trappen på t-banen og bar på noe tungt. Så kom banen og måtte løpe opp trappen med det. Jeg fikk jo ikke stor fart siden jeg bare noe tungt i oppoverbakke. Jeg er på venstre side siden jeg ikke ville komme i veien for folk i midten. Så går jeg rett til venstre og rundt svingen der kommer en fyr. Jeg treffer han med kanten på tingen jeg bærer (ikke noe skarp eller noe) og jeg støter han litt i siden med den. Før jeg går inn på banen snur jeg meg bare for å si beklager. Men han står bare der og glor surt, lenge.. jeg bare går inn på banen og i det jeg setter meg så står han enda og ser og går når døren lukkes. Men er det vanlig å bli sur for slik? Hvem hadde skylden? Ble bare nesten litt redd for hvordan han kunne reagert. 

Anonymkode: e3a96...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk sikkert vondt da eller syns det var kjipt. Noen personer er også bare ekstra gretne. Ikke tenk noe mer på det 

Anonymkode: 98f7c...f0c

Skrevet

Er vel ikke noen sin feil, sånne ting skjer jo, og burde ikke utvikle seg til noe større. Men jeg holder alltid til høyre i trapper og fortau, som kjøreretningen, så kan jo være han mente du gikk på feil side. Det er fredag, la det gå og kos deg med helg. 

Anonymkode: 641c3...a70

Skrevet

Du skal gå til høyre! 

Anonymkode: a8947...b85

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er alltid irriterende å bli støt på. Man kan bli helt satt ut. Man må være varsom hele tiden på folk rundt seg. Er det sånn at man skal gå til høyre og holde seg til venstre når man står stille?

Anonymkode: 01f6f...4a0

Skrevet

Jeg kunne stått og stirret noen i senk hvis jeg ble irritert. 
Det kan være at ditt støt var prikken over i’en av alt det negative han hadde opplevd den dagen. 

Skrevet

Du burde spurt ham om det gikk bra. Ikke bare sagt beklager og forsvunnet bort. For alt du vet så kom du borti et operasjonssår eller noe slikt som gjorde det at han stå målløs igjen og bare forsøkte å samle seg. 

Alltid spørre om det gikk fint! 

Anonymkode: a8df9...e20

• Liker 1
Skrevet

Du går på feil side og slår borti noen med noe tungt du bærer på - jeg tenker at du får tåle et surt blikk. Det er ikke akkurat en voldsom reaksjon eller noe å ta seg så veldig nær av.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du burde spurt ham om det gikk bra. Ikke bare sagt beklager og forsvunnet bort. For alt du vet så kom du borti et operasjonssår eller noe slikt som gjorde det at han stå målløs igjen og bare forsøkte å samle seg. 

Alltid spørre om det gikk fint! 

Anonymkode: a8df9...e20

Jeg opplevde at en dame tråkket på foten min på tbanen, bare noen uker etter operasjonen. Det var jævlig vondt, men jeg var mest forbannet på politikerne som gjør det umulig for syke folk og folk ellers å kjøre bil i denne jævla byen. Flytter heldigvis på Vestlandet snart🤩

Anonymkode: 9cdc6...040

Skrevet

Uhell skjer, og det kan være ulike grunner til at han ble sur. Men det er ikke vits i å tenke mer på det.

Anonymkode: ea1b1...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...