AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Hadde tibber, men byttet til Gudbrandsdal energi i går En bekjent kommenterte at jeg måtte tenke meg om. Noen som vet? Hva er best da? Hilsen en som har typ null peiling på strømselskap og vil bare ha et rimelig alternativ... Anonymkode: 72885...a83
Taluno Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Tibber og GE har helt lik strømpris, så ser ikke noe grunn til å "tenke seg om", men ser heller ikke så mye behov for å bytte, med mindre det er noe gratisperioder.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 Nå bytter vi ikke, men vi har Motkraft. Har hatt GE før og var fornøyd med dem. Anonymkode: ef392...54e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde tibber, men byttet til Gudbrandsdal energi i går En bekjent kommenterte at jeg måtte tenke meg om. Noen som vet? Hva er best da? Hilsen en som har typ null peiling på strømselskap og vil bare ha et rimelig alternativ... Anonymkode: 72885...a83 Hvilken fagforening har du? Jeg har får avslag der du er nå. Anonymkode: 3ea42...32a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 https://www.kraftriket.no/privat/stromavtaler/spot12/ Jeg har denne. Må bare huske å bytte etter 12 mnd. ellers blir man satt på en relativt dyr avtale. Anonymkode: af038...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå