Gå til innhold

Neglelakk til mørkegrønn kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge på neglelakken skal jeg vegne når jeg skal ha mørkegrønn kjole, svarte sko, og gullsmykker? :) takk for alle tips!

Anonymkode: 9c997...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nude

Anonymkode: 12c07...95e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvilken farge på neglelakken skal jeg vegne når jeg skal ha mørkegrønn kjole, svarte sko, og gullsmykker? :) takk for alle tips!

Røde eller grønne negler🤗

Skrevet

Jeg hadde gått for grønne negler :) blir veldig pent og gjennomført.

Skrevet

Nude, blank, lys rosa, peach, perlemor, mørkegrønn, rød, for å nevne noen. 

Aner ikke anledningen, eller type kjole, eller hva du trives med, så eneste jeg ville unngått uansett anledning med mørkegrønn kjole er blå.
Kunne til nød gått med blå lakk og mørkegrønn kjole på jobb, men foretrekker mer nøytral farge når jeg er på jobb. 

Anonymkode: 317cd...9e2

• Nyttig 1
Skrevet

Takk for mange gode tips! 
har dere forslag til noen fine nude? 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for mange gode tips! 
har dere forslag til noen fine nude? 🤩

Det kommer helt an på hudtonen din😊

Har prøvd mange nude farger hvor fingrene mine ser døde ut, eller leppene hvis det er leppestift,  så man må prøve litt før man finner en som faktisk er "nude" for deg.

Anonymkode: 3ec67...bfb

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tenker at sort neglelakk ville blitt finest.

Gjest Vetatjegikkevet
Skrevet (endret)

Kommer litt an på anledningen. Planlegger du julebord allerede kan du gå for gull eller en rødfarge, om ikke ville jeg vurdert lys rosa, korall eller matchet i grønt. Sort kan også fungere fint. Styr unna rødt for å ikke bli for julete.

Endret av Vetatjegikkevet
Skrevet
Vetatjegikkevet skrev (12 minutter siden):

Kommer litt an på anledningen. Planlegger du julebord allerede kan du gå for gull eller en rødfarge, om ikke ville jeg vurdert lys rosa, korall eller matchet i grønt. Sort kan også fungere fint. Styr unna rødt for å ikke bli for julete.

Skulle akkurat til å skrive det samme!

Er det bryllup eller en formell anledning - nude eller dus rosa. 

Er det juleselskap - rødt

Er det typ venninnekveld eller andre festiligheter - da kan dyp rød, sort, fungere. 

Selv er jeg hektet på den fremste negletrenden akkurat nå - donought glace nails. Så den kunne jeg valgt til alle disse anledningene. 

Anonymkode: 2f012...a58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive det samme!

Er det bryllup eller en formell anledning - nude eller dus rosa. 

Er det juleselskap - rødt

Er det typ venninnekveld eller andre festiligheter - da kan dyp rød, sort, fungere. 

Selv er jeg hektet på den fremste negletrenden akkurat nå - donought glace nails. Så den kunne jeg valgt til alle disse anledningene. 

Takk, det er til bryllup - det burde jeg skrevet over! Ser flere anbefaler nude, så da skal jeg lete etter det🙈 jeg har en veldig lys hudtone

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, det er til bryllup - det burde jeg skrevet over! Ser flere anbefaler nude, så da skal jeg lete etter det🙈 jeg har en veldig lys hudtone

Nude kan være veldig utfordrende, da det må gå godt sammen med hudtonen. Jeg er nok litt mørkere. Men jeg vil gjette på at for eksempel Chanel Precious Beige er helt perfekt. Eventuelt Opi Samoan Sand (litt mindre rosa i) eller Bubble Bath (den lyseste av disse) Vil være veldig fint til. Essie Fairy Tailor synes jeg også er en nydelig farge til bryllup, men den er litt mer på den rosa siden. Om grønnfargen er på den kalde siden ville jeg valgt en kaldere nyanse, og motsatt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nude kan være veldig utfordrende, da det må gå godt sammen med hudtonen. Jeg er nok litt mørkere. Men jeg vil gjette på at for eksempel Chanel Precious Beige er helt perfekt. Eventuelt Opi Samoan Sand (litt mindre rosa i) eller Bubble Bath (den lyseste av disse) Vil være veldig fint til. Essie Fairy Tailor synes jeg også er en nydelig farge til bryllup, men den er litt mer på den rosa siden. Om grønnfargen er på den kalde siden ville jeg valgt en kaldere nyanse, og motsatt. 

Takk!🙌🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har på OPI Samoan Sand nå, men det er mer en neglforsterker og blir ganske "tung" og opak på. Men absolutt fin! Og en VELDIG bra neglforsterker.

Jeg ville hatt helt enkle og blanke negler. Sjekk ut ESSIE Mademoiselle, Ballet Slippers eller Sugar Daddy. De er ganske like, men du vil lett se hvilken som matcher hudtonen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...