Gå til innhold

Jeg klarer ikke å finne menn som er 40+ kjekke. De blir daffe og mister sjarmen de hadde. De eldes plutselig veldig fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skjer og hvorfor de blir sånn, men det finnes mange pene menn i 20- og 30-årene. Men når de kommer over i de store 40, skjer nedgangen fort! De virker slitne, lei livet, og jeg syns mange fort eldes veldig! Hva skjer med menn når de runder 40?

Jeg er i 30 årene og har en flott mann, men jeg merker at hvis jeg og han skulle forlate hverandre, så ser jeg faktisk ikke for meg å finne en ny mann, siden det er veldig få menn som er 40+ som jeg finner attraktive. Det er heller ikke aktuelt for meg å finne noen som er i tredve årene når jeg er over 40. Ved et slikt scenario ser jeg da for meg at jeg blir singel resten av livet.

Er det bare jeg som syns menn mister seg og blir uattraktive i 40-årene?

Anonymkode: ed4d9...f14

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går vel begge veier dette her...

Anonymkode: 9836b...431

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Helt uenig med deg. Jeg er 42 selv, og synes mange menn over 40 er kjekke. Det syntes jeg forsåvidt da jeg var yngre og. Kanskje jeg er litt gammel til sinns? Mange holder seg godt, og har en større trygghet i seg enn yngre menn.

Anonymkode: c7b0b...eca

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg må si at jeg syns det er utrolig mange kjekke 40+ åringer rundt omkring! Nesten så jeg føler de holder seg bedre enn kvinner 40+ 🙈🤷‍♀️ (men nå skal det nå sies at jeg ser mer på menn enn på kvinner da 😇)

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da møter du nok andre menn enn meg. 

Jeg ble forelsket i min mann da han var 45 (jeg var 35). Nå er han 53, og fortsatt hot. Og venner rundt oss er også flotte og aktive og interessante, både menn og kvinner. Jeg elsker å bli eldre, liker tryggheten det gir meg og de rundt meg. 

Anonymkode: 78dac...9d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg ser mange kjekke menn på 40+ som jeg syns er attraktive 🤩

Skrevet

Verre når de passerer 50 syns jeg

Anonymkode: 75ca5...a7c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hva slags problemstilling er dette? Du er i et forhold og har ikke behov for å bli tiltrukket av andre menn. Du er i 30-åra og aner ikke hva som kommer til å tiltrekke deg om ti år. Om det blir slutt mellom deg og mannen din kan det godt hende du forelsker deg i noen igjen en gang, og når man blir forelska blir fyren attraktiv. 

Det finnes andre mer reelle ting å bekymre seg over. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, Embla82 said:

Men hva slags problemstilling er dette? Du er i et forhold og har ikke behov for å bli tiltrukket av andre menn. Du er i 30-åra og aner ikke hva som kommer til å tiltrekke deg om ti år. Om det blir slutt mellom deg og mannen din kan det godt hende du forelsker deg i noen igjen en gang, og når man blir forelska blir fyren attraktiv. 

Det finnes andre mer reelle ting å bekymre seg over. 

Først av alt. At man ikke skal kunne bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold er noe tull. Det er sånne holdninger som tar livet av forhold. 

Og man blir forelsket fordi der var attraksjon der i utgangspunktet. Man blir ikke forelsket i noen som er uattraktiv også plutselig ut av det bli blir vedkommende attraktiv. Dette er sånn kvinnelogikk som dere har lurt dere selv til å tro er realiteten. 

Anonymkode: fc171...e21

Skrevet

Jeg var 25 år når jeg møtte mannen min, han va 40 og den jeg kjekkeste mannen jeg hadde sett. 

Anonymkode: d59de...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Først av alt. At man ikke skal kunne bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold er noe tull. Det er sånne holdninger som tar livet av forhold. 

Og man blir forelsket fordi der var attraksjon der i utgangspunktet. Man blir ikke forelsket i noen som er uattraktiv også plutselig ut av det bli blir vedkommende attraktiv. Dette er sånn kvinnelogikk som dere har lurt dere selv til å tro er realiteten. 

Anonymkode: fc171...e21

Jeg har ikke sagt at man ikke kan bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold. Jeg sier at det ikke er farlig om man ikke blir det. 

• Liker 2
Skrevet

Svaret er ar folk blir eldre med årene. Det er det som skjer.

Ikke noe å gjøre med det.

• Liker 8
Skrevet
Embla82 skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sagt at man ikke kan bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold. Jeg sier at det ikke er farlig om man ikke blir det. 

Men jeg blir jo tiltrukket av de som er i 20-årene og 30 årene. Men ikke de som er 40+

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg blir jo tiltrukket av de som er i 20-årene og 30 årene. Men ikke de som er 40+

Akkurat nå blir du det. Hvem vet hva du blir tiltrukket av senere i livet. Men hvordan påvirker det livet ditt, at disse 40-åringene du uansett ikke skal gjøre noe med ikke er attraktive for deg??

• Liker 2
Skrevet
Embla82 skrev (1 minutt siden):

Akkurat nå blir du det. Hvem vet hva du blir tiltrukket av senere i livet. Men hvordan påvirker det livet ditt, at disse 40-åringene du uansett ikke skal gjøre noe med ikke er attraktive for deg??

Jeg syns det bare er fascinerende. Når jeg var i 20 årene kunne jeg like menn som var i 30. Dette gjelder ikke nå. Men jeg er kanskje annerledes enn kvinner flest?

Skrevet

Da får du beholde mannen din da, noe du uansett burde gjøre. Og ikke fortell ham at han mister sjarmen sin.

Anonymkode: fc8f4...120

• Liker 1
Skrevet

Du glemmer det at om 10 år er du også eldre og dertil vil de jevnaldrende virke attraktive for deg da, selv om de ikke er det nå. 

Anonymkode: c840a...74c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skjer med menn når de runder 40?

Vi blir stygge sikkert. Men det er jo bare å velge seg unge menn om du vil, ser ikke problemet.

Anonymkode: b8ed7...1d6

Skrevet

Hvor langt opp i 30-årene er du, TS? Sannsynligheten for at du selv forfaller og blir betydelig mindre fysisk attraktiv etter du passerer 40 (om 5-10 år?) er jo stor, og da kommer du til å "matche" jevnaldrende menn uten problem😉

PS. Jeg er 37 år selv og synes det er MANGE flotte mannfolk på over 40! Jeg er ikke singel, men om jeg skulle bli det ville jeg ikke bekymret meg for utvalget.

Anonymkode: 94e2c...a6f

Skrevet

Johnny Depp… Jason Momoa… 🤓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...