AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Som tittelen sier, hvordan fungerer dette - forklar for en som aldri har tatt i en limpistol. Og er noen bedre enn andre? Anonymkode: b21ea...533
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Jeg har lite erfaring, bortsett fra da jeg gikk på barneskolen før 30 år siden, men tenker at hvilken type kommer helt an på bruken. Skal du bare lime enkle ting, kan du sikkert gå for en rimelig en. De jeg har brukt, er koblet til strømnettet og du putter på patronligenen ting, som varmes opp og som da blir til flytende lim. https://panduro.com/nb-no/products/lim-lakk-tape/lim/limpistoler-smeltelim/limpistol-stand55w-10mm-sort-514002?gclid=EAIaIQobChMIisCc3u27-gIVROJ3Ch08qQhLEAQYCCABEgJSZ_D_BwE https://panduro.com/nb-no/products/lim-lakk-tape/lim/limpistoler-smeltelim/smeltelim-o-10-mm-50-stk-514096 Hvis du mener limpistol som brukes til husbygging, så er det jeg har tipset om total skivebom 😅 Anonymkode: 6e83a...f64
spinner Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 De er ganske like, ingen grunn til å finne den "beste". Limet er også stort sett ganske likt i kvalitet. Pass på at du vet hvilken diameter det er på stavene slik at du greit kan få tak i nye. Jeg har aldri ødelagt en limpistol, men de har en egen evne til å være borte når de skal brukes så kjøp en billig (Panduro, Clas, Biltema o.l.).
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Ganske sikker på at du får det til Panduro, Clas Ohlson osv har disse limpistolene. Eneste er at limet er ganske varmt når det kommer ut av pistolen, så pass på fingrene, før dæven det er vondt... Det er det eneste minnet som har "brent" (😂) seg fast fra barneskolen Anonymkode: 060c4...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå