AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Jeg trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen, det er et mareritt som jeg hele tiden håper jeg skal våkne opp fra. I går kom endelig sannheten frem etter et år i helvete. Ett år med utroskap, løgner og mange beskyldninger mot meg, «alt» er min feil!!! Vi har vært sammen i mange og tredve år, har voksne barn (heldigvis!). Jeg har grått, tryglet og rast og gitt sjanse på sjanse. Han har flyttet frem og tilbake. Jeg kjenner ikke den gode mannen og pappaen til barna igjen, han er en helt annen person. Vi har hatt like moralske grenser på løgn og utroskap, det har gjort han helt gal å prøve å skjule det, han har vært slem og grusom mot meg, snakket nedsettende om barna… Han har møtt en mye yngre som tydelig manipulerer han i tillegg til den livskrisen han tydeligvis er i. Han innrømmer det, men klarer ikke å gjøre noe med det. Hvordan kan jeg fortsatt ha følelser for han og hvordan skal jeg komme videre? Er så knust, han har vært min store trygghet og alt er revet bort… Jeg har kjempet et år, men nå orker jeg ikke mer, samtidig aner jeg ikke hvordan jeg skal reise meg igjen. Jeg har stort nettverk og alle er støttende for meg, men jeg er helt nummen. Har noen noen erfaringer å dele, gode råd? Anonymkode: 87201...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Dump og gå videre, vil du deg selv så vondt å beholde en utro partner? du er verdiløs, sikkerhetsbelte, bare en plan b Anonymkode: 673af...f20 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ett år med utroskap, løgner og mange beskyldninger mot meg, «alt» er min feil!!! Vi har vært sammen i mange og tredve år, har voksne barn (heldigvis!). Jeg har grått, tryglet og rast og gitt sjanse på sjanse. Han har flyttet frem og tilbake. Jeg kjenner ikke den gode mannen og pappaen til barna igjen, han er en helt annen person. Den beste tiden i livet er etter man har fylt 45 år, spesielt at man er voksen og ikke tar i mot dritt av andre lengre. Og det skal du slutte med nå! Anonymkode: 5752e...cbf 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dump og gå videre, vil du deg selv så vondt å beholde en utro partner? du er verdiløs, sikkerhetsbelte, bare en plan b Anonymkode: 673af...f20 Brutalt sagt, men vet jo at du har rett. Det er forandringen som er så vond å godta, men man behandler selvfølgelig ikke den man har vært sammen med over så lang tid så dårlig. Jeg MÅ komme meg opp igjen. Anonymkode: 87201...2e5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #5 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den beste tiden i livet er etter man har fylt 45 år, spesielt at man er voksen og ikke tar i mot dritt av andre lengre. Og det skal du slutte med nå! Anonymkode: 5752e...cbf 🙌❤️ Anonymkode: 87201...2e5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #6 Skrevet 30. september 2022 Min veninne opplevde liknende. Hun gråt et døgn, så handlet hun raskt. Hun sitter nå trygt i bolig og har det greit. Du må tenke økonomi raskt, vær praktisk. Sikre deg selv. Anonymkode: 92dac...8e6 1 1
Ishavsrøya Skrevet 30. september 2022 #7 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den beste tiden i livet er etter man har fylt 45 år, spesielt at man er voksen og ikke tar i mot dritt av andre lengre. Og det skal du slutte med nå! Anonymkode: 5752e...cbf 🙌
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #8 Skrevet 30. september 2022 Som du sier så har du ett helt nettverk du kan støtte deg til nå. Bruk det så godt du kan. På mange måter er kanskje det verste over nå? Det året med helvette som resulterte i full krasj. Du har ikke lyst til å ha det sånn som det har vert fremover? Det er sikkert ett mareritt nå, men du vil ikke egentlig ha denne mannen som ikke er god med deg, som ikke respekterer deg og som ikke elsker deg. Du vil ha han du trodde han var, men han finnes ikke mer og det er han du sørger over nå. Den mannen som sviktet deg på det groveste trenger du ikke sørge over, han er ikke en mann du vil ha likevel. Du kommer deg på bena igjen❤️ Det er jeg helt sikker på. Anonymkode: 5a7ba...803 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #9 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen, det er et mareritt som jeg hele tiden håper jeg skal våkne opp fra. I går kom endelig sannheten frem etter et år i helvete. Ett år med utroskap, løgner og mange beskyldninger mot meg, «alt» er min feil!!! Vi har vært sammen i mange og tredve år, har voksne barn (heldigvis!). Jeg har grått, tryglet og rast og gitt sjanse på sjanse. Han har flyttet frem og tilbake. Jeg kjenner ikke den gode mannen og pappaen til barna igjen, han er en helt annen person. Vi har hatt like moralske grenser på løgn og utroskap, det har gjort han helt gal å prøve å skjule det, han har vært slem og grusom mot meg, snakket nedsettende om barna… Han har møtt en mye yngre som tydelig manipulerer han i tillegg til den livskrisen han tydeligvis er i. Han innrømmer det, men klarer ikke å gjøre noe med det. Hvordan kan jeg fortsatt ha følelser for han og hvordan skal jeg komme videre? Er så knust, han har vært min store trygghet og alt er revet bort… Jeg har kjempet et år, men nå orker jeg ikke mer, samtidig aner jeg ikke hvordan jeg skal reise meg igjen. Jeg har stort nettverk og alle er støttende for meg, men jeg er helt nummen. Har noen noen erfaringer å dele, gode råd? Anonymkode: 87201...2e5 Fyyyyyy pokker for et svin. Hva er det med menn??? Du får finne deg en ung mann, finne deg selv, gå videre.. reis til en spansk øy en ukes tid og lev livet. Glem idioten.. dette er traumatisk for deg, derfor må du finne på noe nå som kan få deg til å se at livet har mye annet å by på. Fy søren jeg spyr av slike menn. Mvh kvinne 33. Anonymkode: f3059...e0d 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #10 Skrevet 30. september 2022 30 år står det respekt av. Du har sikkert levd hele ditt voksne liv sammen med ham og nå står du her og aner ikke hvem du er. Dere har vokst og utviklet dere sammen, så den største jobben nå er å bli kjent med deg selv på nytt. Prøv å ta vare på det gode dere har delt og vær takknemlig for det. Så må du begynne sorgprosessen over ham du nå har mistet, og den kan være smertefull. Han går til angrep på felles voksne barn og det forteller meg at han er ustabil og slår i løse luften. La ham slite med en yngre og mer umoden partner og unn ham «gleden» med kull nr 2 med bleieskift og nattevåk når han egentlig skulle begynt på den flotteste fasen i livet med stabil økonomi og mye fritid. Det viktigste du nå skal jobbe med er å være sterk og motstandsdyktig den dagen han kommer krypende tilbake, enten fordi han er vraket eller dødssliten av all sexen. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 884a5...37f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå