Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten pleide jeg å mime mine favorittsanger foran speilet. Danset og koste meg. Jeg har hatt litt tid for meg selv hjemme alene i det siste og begynt å tenke litt på det jeg gjorde som barn. Så da fikk jeg lyst til å gjøre dette igjen. Så i dag fant jeg frem høyttaler, tok på meg en tettsittende kjole og stilte meg foran speilet. Mine barn har slike lyspærer med discolys i som jeg satte i lampene, og sang for full hals. Gamle favorittlåter jeg har sunget med på i åresvis. Tro det eller ei, det var kjempegøy! Danset og sang så jeg ble helt svett mens jeg brukte en sminkekost som mikrofon. Tror det er den gøyeste treningsøkta jeg har hatt på åresvis. 😅 Egentlig ganske flaut, men himmel så gøy! Vil virkelig anbefale dere å sleppe dere løs og bare være et barn en liten stund. 😅🥰

Anonymkode: fe9a1...4cd

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...jeg gjør det ennå jeg! :mynona:

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er såpass uptight at jeg ikke kan gjøre slik for meg selv en gang uten å bli flau og brydd på egne vegne. Hvor trist er ikke det?

Anonymkode: 90fe1...781

• Hjerte 2
Skrevet

Oi! Er dette faktisk ikke så sprøtt som jeg tror? 

Anonymkode: fe9a1...4cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi! Er dette faktisk ikke så sprøtt som jeg tror?  Anonymkode: fe9a1...4cd

Neida, jeg tror det er veldig vanlig. Vi bare sier det vanligvis ikke til noen...før nå. :lur: 

• Liker 1
Skrevet

...og der fant jeg denne søte reklamen her. En av de få jeg faktisk blir i godt humør av. :laugh: 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...