AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #21 Del Skrevet 30. september 2022 Greit de syns det er flaut. Men ville sjekket. Anonymkode: d48cb...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #22 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg er i samme situasjon og har en datter på 14 år som har flere venner som ikke går på skolen sin. Hvis det ville vært snakk om overnatting ville jeg helt klart ringt foreldre eller ihvertfall sent melding. Min datter hadde overnatting her for en tid tilbake og da kontaktet ikke foreldrene meg. Syns det var litt rart faktisk og syns det er helt innafor om en forelder hadde ringt meg. Jeg har sagt til datteren min at det er et vilkår for å få lov. Så hvis hun ønsker å overnatte så er det vilkåret for å få lov. Jeg skal snakke eller være i dialog med foreldre til barn jeg ikke kjenner. Det gjelder forsåvidt de jeg kjenner også. Sønnen min skal overnatte i dag og jeg sender selvfølgelig melding til denne faren. Helt klart. Viktig at vi foreldre snakker sammen. Anonymkode: 15773...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #23 Del Skrevet 30. september 2022 Ville ringt og avklart, eller kjørt henne dit og gjort det samme. Det er dette politiet oppfordrer til på alle foreldremøter. Sjekk med hverandre om de faktisk er der de har sagt de skal være. Et tilfeldig nummer for å sende en sms til ville jeg vært skeptisk til. Anonymkode: 4254b...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #24 Del Skrevet 30. september 2022 Det er mye som er flaut for en 14åring, vi kan ikke la være å gjøre ting av den grunn. Anonymkode: 5dd96...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #25 Del Skrevet 30. september 2022 Jenta er under den seksuelle lavalder. Da sjekker du hvem som skal være der og om det blir voksne i huset. Anonymkode: ccbda...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #26 Del Skrevet 30. september 2022 Vil sjekket, både fordi vennina potensiellet er dekkhistore eventuelt at ho velger denne venninde fordi foreldre er sløve/kule/ikke tilstede. Anonymkode: c08de...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #27 Del Skrevet 30. september 2022 Garantert at hun skal til en gutt. Anonymkode: 93a17...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 30. september 2022 #28 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan forholder dere dere til dette? Jeg ønsker å kjøre henne og hilse på foreldrene til ei ny venninne, men dette mener min datter er for flaut.. Denne jenta går vist på en annen skole, så vil ikke få møte foreldrene senere på foreldremøte. Jeg kunne få mobil nr til moren, men kunne vist ikke ringe henne pga at hun var på jobb, måtte sende melding. Kjenner meg skeptisk, hva ville dere gjort? Anonymkode: 29af7...ad0 Datteren min er 13 og ville overnatte hos en ny venninne i sommer. Hun synes det var flaut, men jeg ringte moren først og snakket med henne. Og mannen min kjørte henne dit og snakket med foreldrene før overnattingen. Vi er de voksne, ikke vær så redd for å vise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2022 #29 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Hvis det var en venn jeg har truffet flere ganger og kjenner en del hadde jeg ikke følt behov for å hilse på foreldrene, men jeg ville sendt en melding og fått bekreftet at det er overnatting der og at det er voksne til stede (altså ikke alene hjemme-fest). Hvis det var noen helt nye hvor jeg knapt hadde truffet vennen en gang hadde jeg insistert på å kjøre henne dit og fått muligheten til å si hei til foreldrene. Ungdom synes jo gjerne alt mulig rart er flaut, så akkurat det kan man ikke ta hensyn til hele tiden. Du kan jo sende en melding til moren og be henne ringe deg når hun har mulighet? Endret 30. september 2022 av Arkana 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå