AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Tok første sprøyte i går kveld, og har slitt med stikking og verk nederst i sidene på magen. Er dette normalt så tidlig? Kanskje eggstokkene som "våkner" etter 3 mnd i kunstig overgangsalder? 😅 Noen som har hoppet rett fra Procren til Synarela? Ble det sjekket at du var nok nedregulert før start på forsøk? Redd for at det ikke har overlappet nok, at syklusen har begynt å komme i gang igjen før oppstart på medisiner. Anonymkode: 484fc...210
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 Kan legge til at jeg har fått litt brun utflod også.. det hjelper ikke akkurat på tankene 😅 Håper noen vet, orker ikke stimulere gjennom helgen hvis det er bortkasta. Kommer ikke akkurat i kontakt med sykehuset 😩 - TS Anonymkode: 484fc...210
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 De sjekket at jeg var ordentlig nedregulert, men jeg ble bare regulert ned på 3uker da og andre medisiner. Kjente veldig fort at det var forskjell. Våknet dagen etter første sprøyte og følte meg mye bedre. Ble kjempedårlg av nedreguleringen. Hvis du går på Riksen, kan man ringe resepsjonen/sekretær og spør om sykepleier kan ringe tilbake. Jeg gjorde det og forklarte hvor dårlig jeg var og da ringte de samme dag. Lykke til❤️ Anonymkode: 9d97c...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå